SentinelOne זוכה להיכלל ברשימת CB Insights AI 100 בשנה השנייה ברציפות

סנטינל וואן, חברת הסייבר, מודיעה היום שנבחרה בפעם השנייה ברציפות לרשימת ה CB Insights AI 100 היוקרתית, שמונה את 100 החברות הפרטיות המובילות בעולם בתחום הבינה המלאכותית.   סנטינל וואן היא אחת מ-12 החברות ברשימה ששווין מעל למיליארד דולר וחברת הסייבר היחידה שעוסקת באבטחת תחנות קצה ברשימה

סנטינל וואן משתמשת בבינה מלאכותית להגן על החברות והגופים הגדולים בעולם מפני איומי סייבר מתקדמים, ומציעה את פתרון הסייבר היחידי שמכיל מניעה, גילוי ותגובה אוטונומיים על פני תחנות קצה, קונטיינרים, עומסי עבודה בענן ומכשירי IoT בארגון. שימוש בטכנולוגיה של סנטינל וואן מבטיח ויזיביליות מלאה לגבי כל האירועים שמתרחשים בארגון, ומאפשר גמישות ותגובה במהירות שיא- שמחליפה את הצורך בפתרונות אנטי וירוס מיושנים ואיטיים.

ראג׳ ראג׳מאני, סמנכ״ל מוצר בכיר אמר: ״אנליסטים והמיומנויות שלהם אינם ניתנים לשכפול ואי אפשר להאיץ את מהירות תגובתם כך שיגנו ביעילות על ארגונים מודרניים. השימוש שאנחנו עושים במגוון מודולים של בינה מלאכותית  בענן מאפשר לנו להתגבר על המגבלות האנושיות ולהעניק הגנה לארגונים מפני האימפקט ההרסני של מתקפות סייבר, שמתבטא בנזק כלכלי עצום לארגון.

צוות המחקר של פירמת המחקר CB Insights  בחן קרוב ל-6000 חברות על בסיס של מספר פקטורים, כגון הקניין הרוחני (מספר פטנטים), איכות המשקיעים, חדשנות, פוטנציאל שוק, חוזק צוות ההנהלה ועוד. הרשימה מכילה חברות מארה״ב, בריטניה, סין, ישראל ויפן.

מנכ״ל החברה מסר: זוהי השנה החמישית שבה אנו מאתרים את החברות הפרטיות המובילות בתחומן, והשנה הרשימה מכילה חברות מרשימות במיוחד, במגוון של תעשיות על פני הגלובוס. החברות שנכללו ברשימה בשנה שעברה נהנו מתשומת לב מיוחדת של משקיעים ולקוחות ואנו בטוחים שגם השנה זו תהיה המגמה.


תמונת כותרת: תומר וינגרטן, מנכ”ל ומייסד סנטינל וואן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות