Marvell השלימה את רכישת Inphi

חברת Marvell, יצרנית מוליכים למחצה בתחומי התקשורת, הודיעה על השלמת הרכישה של חברת Inphi Corporation. מיזוג החברות הוליד חברת מוליכים למחצה אמריקאית רבת עוצמה שערוכה להיות מובילה טכנולוגית של פתרונות מקצה לקצה עבור תשתיות לעיבוד נתונים.

החברה הממוזגת, Marvell Technology, Inc. ((“Marvell” שוכנת בדלאוור, ארה”ב.

“אני נרגש לקבל את פניו של צוות Inphi עם הצטרפותו ל-Marvell ומצפה לממש את הערך הפוטנציאלי העצום שינבע מהשילוב של לקוחותינו, עובדינו ובעלי המניות שלנו. ביחד נחזיק בידינו את סל הפתרונות, היכולות ואפשרויות הפריסה שיבססו את מארוול כמובילה בשוקי הצמיחה המרכזיים שלה וביניהם 5G, ענן ותעשיית הרכב” מסר מאט מרפי (Matt Murphy) נשיא ומנכ”ל Marvell. “אני שבע רצון גם מהעובדה שאנו מאורגנים עתה כחברה אמריקאית ואנו מצפים להמשיך לחולל חדשנות בטכנולוגיית המוליכים למחצה שהיא קריטית לכלכלת הדאטה של ארה”ב”.

מינוי דירקטור חדש למועצת המנהלים של Marvell 

נוסף לכך, Marvell הודיעה על מינויו של ד”ר פורד טאמר (Ford Tamer) לדירקטור במועצת המנהלים של Marvell שייכנס לתוקף מייד עם השלמת הרכישה.

ד”ר טאמר כיהן במשך למעלה מתשע שנים כמנכ”ל ונשיא Inphi ותחת מנהיגותו הפכה החברה למובילה בתחום הפתרונות האלקטרו-אופטיים עבור מפעילי טלקום וענן, והגדילה את הכנסותיה פי 20 בתקופה זו להיקף שנתי של 750 מיליון דולר.

לפני Inphi שימש ד”ר טאמר כמנכ”ל Telegent Systems, ולפני כן כיהן כמנכ”ל קבוצת תשתיות הרישות של חברת Broadcom והצליח להרחיב את עסקיה פי חמישה להיקף שנתי של 1.2 מיליארד דולר ולבסס את מעמדה כמובילה הבלתי מעורערת של פתרונות התשתית מבוססי סיליקון. כן שימש בעבר כמייסד משותף ומנכ”ל חברת Agere Inc. שבה הוביל את הפיתוח החלוצי של מעבדי הרשת (שכיום הם הבסיס לקו מוצרי Ixia של Intel). בעקבות רכישת Agere על ידי Lucent Microelectronics  מונה ד”ר טאמר לסגן נשיא Agere systems שהתפצלה מ-Lucent. בתחילת הקריירה שלו שימש ד”ר טאמר כמייסד משותף ומנהל בחברות שונות שעסקו בתוכנה לניהול, בבינה מלאכותית ובאנרגיה ירוקה.

לד”ר טאמר תאריM.S.  ו-Ph.D. בהנדסה מאוניברסיטת MIT.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות