גילת קבלה הזמנות בהיקף של מעל ל-4 מיליון דולר לתמיכה בקבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO)

פתח תקווה, ישראל,  20 במאי 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בהיקף של מעל ל- 4 מיליון דולר לתמיכה ב-Gateways של קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO.

חברת הבת של גילת, Wavestream, נבחרה לספק מערכות מגברי מצב מוצק  (SSPAs)עבור מפעילת לוויין מובילה לתמיכה ב-Gateways של קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO. ההזמנות התקבלו כחלק מחוזה עליו דיווחה החברה בעבר.

Wavestream ממשיכה על פי התוכנית לספק את מגברי המצב המוצק מדגםPowerStream 160Ka  שלה אשר פועלים ברמת ה-Gateways ותוכננו במיוחד עבור רשתות המשתמשות בהעלאה בפס רחב ותוכניות אפנון מורכבות. מגברי המצב המוצק של Wavestream נבחרו לאור הביצועים הטכניים שלהם שהינם הטובים ביותר מסוגם ונוכח אמינותם חסרת התחרות בתנאים מאתגרים, המאפשרים מתן מענה מיטבי לדרישות המחמירות של קבוצות לוויינים במסלול לווייני שאינו גיאוסטציונרי (NGSO) המותקנים באתרים מרוחקים.

“אנו מייצרים כעת את יחידות  ה- SSPAs ברמת Gateways בקצב ייצור חסר תקדים,״ אמר בוב הופמן, מנכ”ל Wavestream. “יכולת הייצור, אמינות המוצר, והניסיון שלנו עם טכנולוגיות SSPAs בתדרי Ka ממצבים אותנו כחברה היחידה בשוק ה-Gateways עבור NGSO.״


Gilat HQ – PR credit

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות