חדשות היום

חסוך זמן עם זיהוי אוטומטי של כבלים

אם אתה עדיין משתמש בטכנולוגיה ישנה, נראה שהזמן שנמשך עד לסיום העבודה מתמשך . תהליכים ישנים מאיטים את קצב העבודה שלך, עבודת תיקונים חוזרת יוצרת צווארי בקבוק ושגיאות יכולות לגרום לעצירה מוחלטת של תהליכי ייצור. עזור לדברים לפעול באופן חלק על ידי שיפור תהליך הזיהוי והפיכתו לאוטומטי. תאגיד Brady מציע משפחה של מכונות מסוג ‘הדפס והדבק’ (print-and-apply) שמסירה ממך את תהליך התיוג הידני, ואתה יכול להתמקד בעבודה בצורה יעילה יותר ולמזער עבודה חוזרת. זאת תוך מתן כלים  המאפשרים ניהול רזה ( 5S ) ו-Industry 4.0.

בריידי נשענת על מחקר ופיתוח של 107 שנה. החברה מספקת מערכת אוטומטית ופתרונות זיהוי וסימון. יחד עם תוויות ייעודיות עם מהימנות מרבית לשימוש על פי האתגר הסביבתי בו התווית צריכה לעמוד. סביבות כגון:  חוץ, פנים, טמפ’ גבוהות או נמוכות, חומרים כימיים מאכלים או סביבה קורוזיבית הפתרונות ייעודים לכל תעשייה באוויר, בים במעמקי האוקיינוס מעל ומתחת ליבשה ובחלל.
התוויות עצמן מיוצרות באיכות ללא פשרות ונשענות על עשרות רבות של שנים של מחקר ופיתוח. התוויות יכולות לעמוד בדרישות המאתגרות של כל סביבה תעשייתית. כל חומרי הזיהוי נבדקו בשיטות הבדיקה ASTM הסטנדרטיות לקבלת אמינות אופטימלית, כפי שמתואר בגיליונות הנתונים הטכניים.

בעזרת המכונות האוטומטיות המודרניות של Brady, אתה יכול:

  • להגדיל את היצרנות – להקטין את זמן התיוג למחצית כדי לשמור על ערכי תפוקה גבוהים
  • להפחית שגיאות – לקבל זיהוי קבוע, עקבי כמו מכונה, ללא עבודה חוזרת וחכם ( 2D Barcode, RFID, NFC תוויות עם אינדיקטור לטמפרטורות על פי בחירה ואינדיקציה של לחות )
  • לערוך שינויים במהירות – מסך מגע אינטואיטיבי בצבע מלא וממשק משתמש ידידותי הופכים את תהליך הקונפיגורציה והגדרות השינויים בין תווית לתווית לתהליך קל ומהיר.

את התוויות הנכרכות (wraparound) ואת תוויות הדגל (flag) אפשר להדביק ב- 10 שניות מהר יותר עם הפתרונות לזיהוי כבלים אוטומטי של Brady. קיימים מספר מכשירים מסוג ‘הדפס והדבק’ שיעזרו לך להאיץ את יכולת הייצור:

  • אם לתהליך הכרוך בהדפסה ובכריכה יש צורך בשיפור היעילות, אתה ודאי תשמח לשמוע על הפתרון של Brady לזיהוי חיווט אוטומטי, כלי ההשמה (applicator) להדפסה ולכריכה – Wraptor A6200. הגמישות בעמדת העבודה היא המפתח לשיפור זרימת העבודה עבור כל תהליך ייצור בו קיים חלק של סימון חיווט וכבילה והרכבה של תהליכים. כאן יש לך הזדמנות לקבל, סוף כל סוף, את מה שנחוץ לך. הכלי Wraptor A6200 שתוכנן להגדלת היעילות, מתאים למקומות צרים, אפשר לשנות את מיקומו בקלות והוא כורך חוטים תוך 7 שניות! כל התכונות האלו הופכות את הכלי Wraptor A6200 לפתרון בעל ערך, אוטומטי שחוסך בעבודה, מפנה זמן לכח האדם ולהתליך הייצור וניתן להשיגו במחיר מציאה.

            צפה בווידאו בכתובת: https://youtu.be/90QhD9dNWcI

  • כלי ההשמה (applicator) להדפסה ולזיהוי חיווט – Wraptor A6500 הוא מכונה לביצוע הדפסה ולהשמה באופן אוטומטי, שמאיצה את תהליך זיהוי וסימון החוטים והכבלים ומפשטת אותו. הכלי משלב יישום של הדפסה ותיוג ביחידה אחת קלה לשימוש. הכלי Wraptor A6500 הופך בבת אחת סדרה של משימות בלתי יעילות ועמוסות בעבודה לתהליך אוטומטי מודרני שחוסך זמן, מקום וחומרים – ובאופן ישיר חוסך כסף ומשאבים רבים לחברה שלך.

            צפה בווידאו בכתובת: https://youtu.be/zkNmDRv_O3I

  • כלי ההשמה (applicator) A5500Flag Printer של Brady עוזר להגדיל את תפוקת הייצור ומשפר את איכות הזיהוי, על ידי הדפסה והדבקה אוטומטיים של תוויות ‘דגל’. הוא יכול לחסוך אפילו יותר כסף על ידי זיהוי כבלים ב- 5 שניות וביטול הצורך בהדפסת תוויות ובהשקעת הזמן הנדרש להדבקתן באופן ידני. הכלי Brady Printer A5500 מאפשר הדפסות ב- 300 dpi של סימני ברקוד רגיל ו- 2D , סימני לוגו ותרשימים, והדבקה של תוויות ‘דגל’ מהימנות בכבלים וחוטים, שיכולות להעביר מידע רב.
    ולמעשה להוות כלי להפוך כל כבל, וחוט לרכיב חכם המתקשר בקלות עם מערכות הניהול, הבקרה והתחזוקה של הארגון ומאפשר Industry 4.0 מסך מגע בצבע מלא וממשק משתמש מודרני משפרים עוד יותר את הגמישות ואת קלות השימוש בו.

            צפה בווידאו :

בוא לגלות עוד על פתרונות הדפסה והדבקה של Brady

מקרה לדוגמה: חברת Daktronics Ireland זוכה ביעילות תפעול נוספת בעזרת זיהוי כבלים מהיר יותר

חברת Daktronics Ireland היא חברה מובילה בעולם, בתכנון ובייצור של לוחות תוצאות אלקטרוניים, מערכות תצוגה ניתנות לתכנון ותצוגות וידאו במסכים רחבים. מלכתחילה, הייצור היה בעזרת שרוולים מתכווצים לזיהוי כמויות גדולות של כבלים ששומרים במצב תקין ופועל את לוחות התוצאות והמערכות של תצוגה דיגיטלית הנצפים ביותר בעולם. שרוולי הכבלים הם פתרון אמין לזיהוי כבלים, אך נדרש זמן כדי להחליק אותם על הכבל וכדי לכווץ אותם במיקום המתאים. כאשר Daktronics Ireland עמדה מול כמויות כבלים גדלות והולכות, היא חיפשה באופן אקטיבי פתרון ליותר יעילות בתהליך זיהוי הכבלים.

הפתרון: תהליך אוטומטי להדפסה והדבקה של תוויות

חברת Brady מספקת מחשבון ‘החזר על השקעה’ (ROI) עבור כל אחד מהפתרונות הגמישים שלה לזיהוי כבלים אוטומטי. כך שחברות יכולות להחליט על הפתרונות המתאימים לפעילות הספציפית שלהן. זאת על ידי הזנת נתונים ניתנים להתאמה עם עלות עבודה, עלות חומרי תוויות וכמויות שונות של כבלים. לאחר סקירת התוצאות, Daktronics Ireland יצרה קשר עם Brady לקבלת פרטים נוספים על כלי ההשמה
Brady Printer A6500 Wrap Printer .

את הכלי BradyPrinter A6500 מפעילים באופן ידני כדי להדפיס תווית ולכרוך אותה סביב כבל, תוך 5 שניות לכל היותר.

עם BradyPrinter A6500, זיהוי כבלים עם מידות קוטר בין 2 מ”מ ל- 16 מ”מ מתאפשר באופן אוטומטי. משתמשים יכולים ליצור ולאחסן תכנוני תוויות בקונפיגורציה קבועה מראש במכשיר ההשמה – הדפסה, או להשתמש באפליקציות תכנון תוויות של BradyWorkstation לקבלת פונקציונליות נרחבת המכסה כל צורך סימון וזיהוי. הכלי BradyPrinter A6500 מקבל נתונים גם ממערכות ERP שבחברה, כדי להדפיס אותם על תווית.

בעזרת השימוש בכלי BradyPrinter A6500 כדי להגדיל את יעילות זיהוי הכבלים, חברת Daktronics התכוונה גם לעבור משרוולים לכבלים לתוויות שנכרכות על כבלים. חברת Brady מספקת הדרכה ותמיכה לגבי הבחירה בגודל המתאים ביותר של התווית עבור סוגי הכבלים שבהם משתמשת Daktronics. על מנת להבטיח התאמה מדויקת של התווית, הגודל של התווית הנכרכת חייב להיות מוגדר על ידי הקוטר של הכבל שהיא מזהה.

בנוסף, חברת Brady מציעה תווית נכרכת עם ציפוי ויניל B-427, בקבוצת הגדלים הנדרשת. תווית זו מתוכננת להישאר מוצמדת ובמצב קריא על הכבלים שבהם משתמשת Daktronics ובכל תנאי הסביבה אליהם הכבלים חשופים.

לבסוף, מומחים טכניים מחברת Brady ביקרו בחברת Daktronics כדי לספק הדרכה מעמיקה לאנשי הצוות הטכני שלה בנושא אפשרויות של מערכות, הגדרות ותחזוקה אופטימלית.

התוצאות: פחות מ- 5 שניות לתייג כבל

חברת Daktronics Ireland יכולה לזהות כעת כבלים הרבה יותר מהר בעזרת תוויות אמינות לאורך זמן על פי דרישה וצורך לכריכה על כבלים. הזמן הנדרש לזיהוי כבל עבר אופטימיזציה והוא 5 שניות לכל היותר.

תמיכה בלתי רגילה מאת Brady

תמיכה לתכנון ועיצוב קל ומורכב על פי דרישה של תוויות ושרוולים אפשר לקבל דרך תוכנת Brady Workstation שמסופקת ל-30 יום בחינם לתקופת ניסיון. התכונות כוללות הוספת טקסט, סמלים, סדרות (Serialization), סימון ברקוד פשוט או מורכב ועוד. חברת Brady מציעה תמיכה טכנית גמישה בהסכמי שירות מותאמים אישית, שיכולים לכלול התקנה והגדרה של פתרונות באתר, תחזוקה מונעת, הדרכה ותגובה מהירה. מעבדות החברה של Brady בודקות באופן מעמיק וקבוע את הפתרונות שלנו. המדענים שלנו במעבדות אלו יכולים להציע תוצאות של בדיקות לפי בקשה, או בדיקה של דרישות לתווית חדשה, כאשר מתאים.

החשיבות של תיוג מקצועי

תוויות עמידות ומקצועיות שנשארות במצב קריא ונשארות צמודות בתנאים קשים חשובות ביותר לשמירה על הארגון והפעולה היעילה של כבילה מכל סוג. לדוגמא: כבלים לאספקת מתח, כבלי רשת, כבלי קול וכבלי נתונים, וכבלים על רכיבים. חוטים, כבלים ורכיבים שמזוהים היטב נותנים לאנשי המקצוע תובנה מיידית לגבי איך ההתקנה פועלת וכיצד היא מחוברת. כך אפשר לבצע תיקונים, עדכוני התקנות ושדרוגים, בדרך מהירה ובטוחה יותר ועם סיכונים מופחתים לטעויות אנוש. המדובר בתוויות זיהוי הרבה יותר מקצועיות שנראות לעין. כמו כן, שימוש במוצרי הסימון והזיהוי של בריידי מאפשר להפוך כל רכיב, כבל וחוט בארגון לגוף חכם ומתקשר עם המערכות הפנימיות בארגון.

 

 

לפרטים נוספים:

Tal Ben-Meir | Brady Corporation

Phone: +972503457801| Tal_Ben-Meir@BradyCorp.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות