רמת הסיליקון ברמת הגולן  – הונחה אבן הפינה לבית ניסטק בקצרין בהשקעה של כ-40 מיליון ₪ המפעל יעסיק 200 עובדים תושבי האזור

יום חמישי אחה”צ, קצרין, רמת הגולן, כ-200 אנשים התאספו לחגוג את טקס הנחת אבן הפינה לבית ניסטק בקצרין. דגלי ישראל התנופפו באזור התעשייה, בו בכוונת ניסטק לבנות את בית ניסטק גולן בקצרין, מפעל הייטק מתקדם בהשקעה של כ-40 מיליון ₪. במהלך המעמד המרגש, ציין מנכ”ל הקבוצה יצחק ניסן כי הרעיון הפעם הוא שונה ומעבר למתכונת של הרחבת המפעל הייצור הפועל היום בקצרין. “החלום שלנו הוא להקים בקצרין את רמת הסיליקון שיהווה מרכז תעשיות הייטק לתושבי האזור” בנוסף למפעל הייצור וההרכבות שימוקם במבנה הזה, הוא יכלול קומת מעבדות שבה יקבלו חברות סטארט-אפ את כל השירותים הנדרשים לפיתוח וייצור מהיר של מוצרים חדשים. החל משלב התכנון של המעגל המודפס וכלה בייצור. “בקומת הגלריה אנחנו גם נקים מרכז מבקרים, שיאפשר להציג בפני הקהל והמבקרים את כל התהליכים של ייצור אלקטרוני מתקדם”.

“זהו מעמד היסטורי ומרגש מאוד” מסר ראש מועצת קצרין דמיטרי אפרצב “הקמת מפעל בסדר גודל הזה עוד לא היה לנו בגולן מאז ומעולם וזהו מנוף אדיר לחיזוק הגולן אשר יהווה גורם משיכה למועסקים רבים שיבואו לאזור. אני מודה למר יצחק ניסן שבעזרת חזונו ופועלו נוכל להביא את הרמה למרכז ההייטק משגשג.”

קבוצת ניסטק פועלת כיום בארבעה מפעלי ייצור בפתח-תקווה, מעלות וקצרין ומספקת שירותי תכנון וייצור אלקטרוני לכ-500 חברות הייטק ומעסיקה כ-830 עובדים.


בתמונה: הנחת אבן פינה לבית ניסטק גולן בקצרין – מימין – דימטרי אפרצב;ראש מועצת קצרין- שושי ויצחק ניסן;מנכל קבוצת ניסטק-רפי אבסוב;מנכל ניסטק גולן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות