חדשות היום

לראשונה בעולם: בינה מלאכותית (AI) בשירות הקורקינטים השיתופיים בתל אביב

LIME  חברת המיקרו מוביליטי המובילה בעולם משנה את הדרך בה הכלים חונים ברחובות העיר

מנכ”ל LIME ישראל: “אנו רוצים להיות שותף מלא ואמיתי עבור הערים וכן עבור כלל משתמשי הדרך.”

חברת LIME משיקה מהלך טכנולוגי חסר תקדים בישראל – תטמיע לראשונה מערכות בינה מלאכותית (AI) שתסייע בהסדרה של חניית הכלים השיתופיים במקומות המיועדים לכך בתל אביב-יפו וברמת גן. הפיתוח נעשה על ידי חברת Lime עבור השוק הישראלי ומבוסס על טכנולוגיית machine learning המזהה מתי חניית הרוכבים תקינה ומתי לא בהתאם לתקנות החנייה של הכלים השיתופיים בערים בישראל

כחלק מההסדרה ומחויבות החברה לעמידה בכללי הסדר הציבורי במרחב העירוני, השיקה LIME פתרון טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית שפותח בחברה , שידע לזהות באופן אוטומטי  עמידה בכללים ושמירה על הנחיות החנייה של הכלים במקומות המיועדים לכך בסיום הרכיבה. 

בנוסף, הטכנולוגיה שתוצג באמצעות פיצ’ר באפליקציה לקהל המשתמשים, תתריע לרוכבים המנסים לחנות במקום שלא מיועד לכך ותציע אלטרנטיבה למקום חנייה בהתאם לחוקים העירוניים. כמו כן, תוטמע מערכת התראות וקנסות אוטומטית שתופעל ותשלח לרוכבים, אשר המערכת זיהתה כי לא חנו את הקורקינט כנדרש עם סיום הרכיבה.

יניב גודר מנכ”ל LIME ישראל:  “כחברה המובילה את מהפכת המיקרו מוביליטי, וככזו הפועלת בעשרות מוקדים עירוניים ברחבי העולם, אנו רוצים להיות שותף מלא ואמיתי עבור הערים וכן עבור כלל משתמשי הדרך. שמירה על הסדר העירוני וטיפול בנושא החנייה הנם קריטיים להצלחה שלנו.   החזון שלנו הוא החזרת רחובות וערים לתושבים על ידי הפחתת כמות הרכבים בכבישים. במקביל, אנו מחויבים לעשות זאת תוך כדי השתלבות במרחב בעירוני בצורה הטובה ביותר. בנוסף לחינוך רוכבים, הפיתוח האחרון המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית נועד להבטיח את תרומתנו לסדר במרחב העירוני״.

 


צילום: LIME

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות