חדשות היום

טונקין הישראלית גייסה 50 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Accel, במטרה לאפשר פיתוח תוכנות ארגוניות, ללא צורך במתכנתים

חברת Tonkean הישראלית, המפתחת פלטפורמה ליישום תהליכים עסקיים מורכבים ללא צורך בכתיבת קוד, מודיעה היום (ה’) על גיוס של 50 מיליון דולר, בסבב גיוס שני ( Round B), בהובלת קרן ההשקעות Accel.

סבב הגיוס הנוכחי מורכב מהשקעה ישירה בחברה ובהשתתפות משקיעות נוספות כגון: קרן Lightspeed אשר הובילה את הגיוס הקודם של החברה (Round A), ביחד עם המשקיעה הקודמת Foundation Capital  ומשקיעים פרטיים, בניהם: מנכ”ל גוגל לשעבר – אריק שמדיט, מנכ”ל Zoom – אריק יואן, מנכ”ל משותף של אטלסיאן- סקוט פרקהאר וכן מנהלים בכירים מ- UiPath, אשר רואים בטונקין כמי שמובילה קטגוריה חדשה בתחום של תוכנות ארגוניות ממוקדות צוותי תפעול.

הפיתוח של טונקין, מאפשר לחברות וארגונים לייעל תהליכים ארגוניים באופן מהיר וזול בהרבה מהאלטרנטיבות. במקום שארגונים יאלצו לרכוש עוד ועוד אפליקציות או להשקיע משאבים בפיתוח תוכנה פנימית, הפלטפורמה מאפשרת לצוותי תפעול לייצר פתרונות תוכנה, בצורה פשוטה ללא כתיבת קוד וללא צורך במפתחים. פתרונות אלו מטפלים בצורה אוטומטית במעבר מידע בין מערכות שונות ובמעקב ותיאום של משימות ארגוניות מורכבות המצריכות שיקול דעת אנושי. ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את מרכז הפיתוח שלה בישראל ולתמוך בצמיחתה הגלובלית.

“הפלטפורמה נטולת הקוד של טונקין, משנה מן היסוד את האופן שבו ארגונים משתמשים בתוכנה לצורך תהליכים עסקיים, ממש כמו שעשו Slack בתחום התקשורת הארגונית ו-UiPath בתחום האוטומציה באמצעות רובוטים” אמר מיילס קלמנטס, מנהל שותף בקרן ההשקעות  Accel “אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם הצוות בטונקין, על מנת להרחיב את כניסתם של פיתוחים אלה לשווקים חדשים”

״מערכות תוכנה הן הבסיס הטכנולוגי של כל ארגון״,  אמר שגיא אליהו – מנכ״ל ומייסד טונקין ״ארגונים זקוקים ליותר עובדים שיוכלו לבנות או להתאים תוכנה לצרכי הארגון אך מתכנתים הם משאב אנושי יקר וקשה לגיוס. מדובר בצוואר הבקבוק של שוק התוכנה הבינלאומי. הפלטפורמה שפיתחנו בטונקין, בדומה למערכת הפעלה היא למעשה תשתית שעליה ניתן לבנות פתרונות תוכנה לתהליכים ארגוניים, מבלי לדעת לתכנת. אנו שמחים על האמון מצד שותפינו העסקיים ונרגשים לקראת מימוש החזון שלנו לקידום נגישות טכנולוגית, כך שגם צוותים שאינם טכנולוגיים כגון: צוותי שיווק ומכירות יוכלו ליצור פתרונות טכנולוגיים בקלות וביעילות״

 מרי או’קרול, ראש המערך המשפטי של גוגל ונשיאת CLOC לשעבר, הוסיפה: “כמי שהייתה עדה ללא מעט תהליכים ארגוניים בקנה מידה בינלאומי, חוויתי ממקור ראשון את ההשפעה של הפלטפורמה נטולת הקוד של טונקין על תהליכים מורכבים וחוצי ארגון. הפלטפורמה שפיתחה החברה, חוסכת מיליוני דולרים על ידי כך שמיתרת את הצורך במשימות ידניות ומקלה את העומס על המפתחים, מה שמאפשר לצוותים התפעוליים לקדם רעיונות חדשניים ולהתפתח מקצועית”


בתמונה: צוות-טונקין-בישראל-צילם-עומר-פרידמן

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות