חדשות היום

Lightspin ,פלטפורמת אבטחת הענן של הדור הבא, השלימה סבב גיוס A בהיקף של 16 מיליון דולר

החברה מתכננת לשלש את מספר העובדים בשנה הקרובה תוך שמירה על איזון מגדרי

תל אביב, ישראל, 23 ביוני 2021 – Lightspin, המפתחת את הדור הבא של פלטפורמת אבטחת הענן, הודיעה היום על סבב גיוס A בהיקף של 16 מיליון דולר. את הסבב הובילה Dell Technologies Capital בהשתתפות המשקיעים הקיימים Ibex Investors. היקף הגיוס הכולל של החברה עד כה עומד על 20 מיליון דולר. ההשקעה תשמש להאצת הצמיחה של החברה במגוון תחומים, כולל מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות, ולהרחבת כח האדם במטרה לשלש את מספר העובדים בשנה הקרובה.

לייטספין, שנוסדה ב-2020, פיתחה פלטפורמת אבטחת ענן מבוססת הקשר (contextual) עבור סביבות ענן (cloud-native) וקוברנטיס (Kubernetes). הפלטפורמה מספקת תצוגה מבוססת הקשר של כל נכסי הענן ומערכות הקשרים בינהן, ממפה את מסלולי ההתקפות הפוטנציאליים, מתעדפת ומתקנת את בעיות האבטחה הקריטיות ביותר משלב הבנייה ועד לשלב ההרצה. תחום אבטחת הענן צומח באופן אקספוננציאלי והפתרון של לייטספין נמצא כבר בשימוש של מגוון חברות, החל מסטארט-אפים ועד לחברות הנכללות ברשימת הFortune 500. בין לקוחות החברה Imperva, Gett ו- Rapyd, וכן חברות יוניקורן נוספות בתחום הפינטק.

“זכינו לאמונם של משקיעים מנוסים כמו Dell Technologies Capital, קרן השקעות בולטת המשקיעה בחברות סטארט-אפ המחוללות מהפכה בתחום אבטחת הענן, כגון Zscaler, Netskope, Twistlock ו-Redlock, ביחד עם Ibex Investors, אשר השקיעה ב-Dome9”, אמר ולדי סנדלר, מנכ”ל ושותף מייסד בלייטספין. “ההשקעה בחברה מהווה הכרה ותמיכה בגישה פורצת הדרך שלנו ובצורך לבניית הדור הבא של אבטחת הענן”.

“לייטספין בנתה את הפלטפורמה הנכונה עבור הבנה ותעדוף של סיכונים פוטנציאלים לסביבות ענן – והייתה על כך הסכמה רחבה בקרב רשת הCISOs שלנו”, אמר אלון ויינברג, מנהל ב-Dell Technologies Capital. “לייטספין מספקת הקשר ברור לכל התראה ואפשרויות תיקון קלות וישימות ובכך היא מגשרת גם על הפער בין צוותי DevOps וצוותי הסקיוריטי, בשלבי הבנייה והפרודקשן כאחד.”

ניקול פריאל, שותפה ב-Ibex Investors, הוסיפה: “לייטספין מציגה צמיחה יוצאת דופן וחדשנות טכנולוגית באמצעות שימוש באלגוריתמים מבוססי גרפים, על מנת להגן בצורה אפקטיבית על סביבות ענן וקוברנטיס, תוך הקלה משמעותית על צוותי האבטחה על ידי הקטנת מספר ההתראות. אנחנו שמחים להמשיך ולתמוך בלייטספין ולקחת חלק במשימה שלה להמשיך ולספק ערך ללקוחותיה ובנוסף גם להשקיע ביצירת קוד פתוח עבור הקהילה”.

לייטספין הוקמה על ידי ולדי סנדלר ואור אזרזר, שניהם “האקרים לבנים” בעברם ובעלי ניסיון רחב באבטחת ענן. החברה מונה כיום כ-20 עובדים בישראל ובארצות הברית, באופן מאוזן מגדרית.

בחברה נעשתה השקעה משמעותית כבר מהיום הראשון על מנת לקדם ולשמר אחוז גבוה ככל האפשר של נשים בקרב העובדים. “אנחנו מאמינים שחברה מאוזנת מגדרית היא חברה מוצלחת יותר ברמה הטכנולוגית, העסקית, וכמובן גם האנושית. אנחנו פועלים ללא לאות כדי לשמור על האיזון המגדרי בחברה, ושמחים שעד כה הצלחנו.” אומר סנדלר.

סרטון חברה – https://www.youtube.com/watch?v=WpYDVri-mtc


Picture: Lightspin team June 2021. photographer: David Garb

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות