חדשות היום

מחברי CODE RED אטומים, קלי משקל ובעלי התנגדות נמוכה, תוצרת Glenair, זמינים באירופה מאת Powell Electronics

בעלי משקל קל יותר, התנגדות נמוכה יותר וכדאיים יותר מבחינת עלות בהשוואה למחברים אטומים עם אטמי זכוכית – מתכת

יוני 2021: מעתה אפשר לקבל מחברי CODE RED אטומים מבית Glenair אצל Powel Electronics – ספקית מחברים מתאימים ליישומים באמינות גבוהה, לרבות כאלו המשמשים את תחומי הביטחון, חלל אוויר והתעשייה. המוצרים כדאיים מבחינת עלות וקלי משקל, הם מתאפיינים בהתנגדות חשמלית נמוכה ועומדים בדרישות NASA לגבי פליטת גזים ובדרישות תקנים לגבי טמפרטורה ועמידות באיכול (קורוזיה) לתחום חלל אוויר.

CODE RED הוא כומס (encapsulant) ותהליך יישום של איטום חדשני – שהומצא על ידי Glenair – אשר מספק איטום הרמטי ועמיד באריזות אלומיניום קלות משקל. עד עתה, השתמשו באיטום בין זכוכית ומתכת בתעשיית החלל אוויר ובתעשייה הפטרו-כימית, בשל החוזק והעמידות של החומרים לזמן ארוך. ואולם, חומרי איטום הרמטיים בהתקני זכוכית למתכת כבדים יותר בהרבה, יקרים יותר ובעלי התנגדות חשמלית גבוהה.

מחברי CODE RED ההרמטיים כדאיים מבחינת עלות, מציעים איטום הרמטי מלא שהוא טוב יותר
מ- 1X10-7 במעטפת (shell) אלומיניום (חיסכון שמגיע עד 50% במשקל בהשוואה לחלקי איטום של זכוכית למתכת) עם מגעי נחושת בציפוי זהב, והם בעלי התנגדות חשמלית נמוכה. השימוש במגעי סגסוגת נחושת בציפוי זהב משפר באופן משמעותי את הביצועים החשמליים.

את מחברי CODE RED ההרמטיים אפשר לקבל בסדרת המחברים GlenairSuprNine® (מתכת וחומר מרוכב סוג D38999 Series III), בסדרת המחברים 80 Mighty Mouse ובסדרת המחברים M24308 D-Sub. אפשר גם לקבל גרסאות מיוחדות לא מגנטיות (אפס מגנטיות שיורית). טווח טמפרטורות העבודה הוא –65OC עד +200OC .

לפרטים נוספים:

Gary Evans – CEO, Powell Electronics Europe

0204 553 1 353+

israel@powell.com

www.powell.com


תגובות סגורות