Hailo חוברת ל-Lanner Electronics כדי להשיק את הדור הבא של פתרונות לעיבודי AI בנקודות הקצה

השילוב בין התקני הקצה הממוחשבים של לאנר אלקטרוניקס מטייוואן לבין מעבד ה AI המתקדם של היילו, מציע את הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים וצריכת הספק וכן את פתרונות החומרה ל-Edge AI המשתלמים ביותר עבור ערים חכמות, קמעונאות חכמה ותעשייה 4.0

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של שבבי AI, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת לאנר אלקטרוניקס ( Lanner Electronics) מטייוואן, מפתחת ויצרנית גלובלית מובילה של התקני מחשוב חכמים לנקודות הקצה. במסגרת שיתוף הפעולה, מודול ההאצה של מעבד היילו   (Hailo-8TM AI acceleration module) שולב עתה בהתקני הקצה הממוחשבים של לאנר אלקטרוניקס, בכדי לספק מענה לביקוש הגובר להתקנים קטנים ועתירי ביצועים שמאפשרים להריץ אפליקציות AI חדשות בנקודות הקצה.

לאנר אלקטרוניקס מספקת התקני מחשוב חכמים לנקודות קצה לחברות גלובליות מובילות וביניהן: אינטל,  אינפניון, ברודקום, ורייזון, מיקרוסופט, מלאנוקס, רד, NEC וחברות נוספות.

ערים חכמות, רשתות קמעונאיות ומפעלי ייצור מפעילים מאות מצלמות המפיקות זרמי וידיאו שיש צורך לעבדם מקומית באופן יעיל ומהיר וללא השהיות. רתימת AI להתמודדות עם האתגר מחייבת ביצועים גבוהים ופתרונות הניתנים לפריסה מהירה – כפי שמציע הפתרון המשולב של היילו ולאנר אלקטרוניקס.

מכשיר הקצה LEC-2290  של לאנר משלב מעבד x86 עם מודול ה-AI של מעבד Hailo-8TM היוצרים ביחד פתרון לאופטימיזציה של עומסים תובעניים בנקודות הקצה, ומקצרים את זמן ההגעה לשוק של יישומי AI. LEC-7242, השער האלחוטי (Gateway) של לאנר בעל צריכת זרם נמוכה, משלב עתה את Hailo-8TM   שאינו מצויד במאוורר, ובכך יוצר התקן יעיל עבור אפליקציות זמן אמת לעיבודי AI בנקודות הקצה. כל אחד משני הפתרונות מסוגל לעבד מספר זרמי וידיאו בזמן אמת ושולח באופן מאובטח את התובנות ואת המטא-נתונים הנובעים ממספר מקורות דרך רשת תקשורת המותקנת במכשיר עצמו.

הגישה המדורגת של לאנר למכשירים מקושרים מספקת נתיב ברור למהנדסים המבקשים לבצע אופטימיזציה של עומסים ברשתות נוירונים. מחשבי ה-AI של לאנר לנקודות קצה שבהם שולב מודול ה-AI של היילו מאפשרים הרצת אפליקציות קריטיות כמו ניתוחי וידיאו, ניהול תעבורת מכוניות, בקרת גישות ויישומים נוספים בזמן אמת וביעילות מרבית.

Hailo-8TM AI acceleration module מספק ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה. עם קצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וארכיטקטורה חדשנית הוא מאפשר למכשירי קצה להריץ אפליקציות למידה עמוקה שעד עתה ניתן היה להריצן בענן בלבד. המבנה המתקדם שלו מספק ביצועים גבוהים יותר, צריכת אנרגיה נמוכה יותר והשהיה מינימלית. בכך, הוא מאפשר שמירה עמוקה יותר על הפרטיות ואמינות משופרת של המכשירים החכמים שפועלים בנקודות הקצה.

“פלטפורמות החומרה של לאנר הוכחו כאמינות והן מתאפיינות בתכנון ייעודי שנועד לעמוד באתגרים המיוחדים של מכשירי קצה בתעשייה”, מסר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של היילו. “הפתרון המשולב, הכולל את מודול ה-AI שלHailo-8TM , מספק ביצועי AI חסרי תקדים. התוצאה היא פתרון עוצמתי יותר, ניתן לפריסה רחבה יותר ובעל יחס עלות/תועלת טוב יותר בהשוואה לכל הפתרונות המתחרים. אנו מצפים לראות את ההשפעה החיובית שתניב הפלטפורמה המשותפת בשווקים הצומחים במהירות כולל ערים חכמות, קמעונאות חכמה, IoT תעשייתי ועוד”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות