חדשות היום

גילת זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת ציוד תקשורת לוויינית לכוחות ביטחון באסיה

פתח תקווה, ישראל, 7 ביולי 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת ציוד תקשורת לוויינית לחברת אינטגרציה גדולה, עבור לקוח שלה באסיה.

הפלטפורמות מרובות היישומים הידועות של גילת, SkyEdge II-c, Capricorn VSATs ו-TotalNMS, ישרתו את צרכי כוחות הצבא, למתן פתרונות תקשורת לוויינית טקטיים עבור פלטפורמות ניידות, ויאפשרו ערוצי תקשורת יעילים בזמן אסונות ובשעת חירום, מעבר לצרכים הקריטיים של  ה-C4I. מרכזי תקשורת רבים ומאות טרמינלי  VSAT ייפרסו בכדי לענות על צרכי הביטחון הקריטיים, וכן על דרישות האיכות הגבוהות ודרישות הרגולציה העיקריות.

“גילת נבחרה על מנת לענות על צרכים ביטחוניים בשל הטכנולוגיה המעולה שלה, הפתרון המאובטח ביותר שלה, הרקורד המוכח שלה ברחבי העולם ומחויבותה לשוק המקומי”, אמר וינוד קאול, מנהל  דרום אסיה בגילת. “יחד עם השותפים המקומיים אנו מזהים פוטנציאל גבוה לטכנולוגיה שלנו בפרויקטים ביטחוניים נוספים, כמו גם בסקטורים אחרים כמו חינוך, בנקאות, נפט, גז ותעופה.”

“אנו גאים בכך שפלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת עונה על הדרישות המחמירות ביותר ובכך מספקת את היכולת הטכנולוגית המאפשרת לתמוך בדרישות עידן הלוחמה הדיגיטלית, בכל מקום ובכל זמן בו נדרש מידע דיגיטלי”, אמר תת-אלוף במיל’ אייל זלינגר, סמנכ”ל תחום הביטחון של גילת. “חוזה זה הינו צעד משמעותי נוסף במימוש האסטרטגיה של גילת בשוק הביטחון העולמי.”


Gilat HQ – PR credit

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות