חדשות היום

גילת קיבלה הזמנות בהיקף של 2 מיליון דולר לתמיכה בקבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO)

פתח תקווה, ישראל,  15 ביולי 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי קיבלה הזמנות נוספות בהיקף של 2 מיליון דולר לתמיכה ב-Gateways של קבוצות לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO. ההזמנות התקבלו כחלק מחוזה עליו דיווחה החברה בעבר.

חברת הבת של גילת, Wavestream, נבחרה לספק מערכות מגברי מצב מוצק  (SSPAs)עבור מפעילת לוויין מובילה לתמיכה ב-Gateways של קבוצת לוויינים במסלול לווייני נמוך ((LEO.

Wavestream ממשיכה לספק, בהתאם למתוכנן, את מגברי המצב המוצק שלה מדגם,PowerStream 160Ka  אשר פועלים ברמת ה-Gateways ותוכננו במיוחד עבור רשתות המשתמשות בהעלאה בפס רחב ותוכניות אפנון מורכבות. מגברי המצב המוצק של Wavestream נבחרו לאור הביצועים הטכניים שלהם שהינם הטובים ביותר מסוגם ונוכח אמינותם חסרת התחרות בתנאים מאתגרים, המאפשרים מתן מענה מיטבי לדרישות המחמירות של קבוצות לוויינים במסלול לווייני שאינו גיאוסטציונרי (NGSO) המותקנים באתרים מרוחקים.

הייצור המסחרי של מגברי המצב המוצק המורכבים הללו תומכי Gateways ממשיך בקצב חסר תקדים, עם צבר הזמנות של מעל ל-800 מגברי מצב מוצק ברמת ה-Gateways הצפויים כולם להישלח ב-12 החודשים הקרובים.

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות