חדשות היום

יוניק טק מביאה חדי קרן נוספים מהסיליקון ואלי לבורסה בת”א:

רוכשת מניות של חברת אינדיגו (Indigo) בכ-2.5 מיליון שקל

חותמת על הסכמי רכישת מניות עם ביג איידי (BigID) וקיפ טרקין (Keep-Truckin) בסך כולל של כ-1 מיליון שקלים וכ-2.5 מיליון שקלים, בהתאמה השקיעה עד כה ב-8 חברות חדי קרן בסכום כולל של כ-13.7 מיליון שקל;

השקעות השותפות מהוות כ-60% מכספי תמורת ההנפקה המוצלחת שהושלמה לאחרונה

יוניק-טק, שותפות מוגבלת המתמחה בהשקעה במניות חדי-קרן טכנולוגיות בעלות שווי העולה על מיליארד דולר, התקשרה במכתבי כוונות מחייבים לרכישת מניות בשתי חברות חדי קרן בעסקאות המשקפות גידול בשווי חברות המטרה. יוניק-טק משלימה בכך השקעה ב-8 חברות חדי קרן בשלב הצמיחה אשר עשויות לבצע רישום למסחר בעתיד הקרוב, ומכאן האטרקטיביות וההזדמנות שבהשקעה בהן כבר בשוק הסקנדרי. ההשקעות מתבצעות תוך שאיפה להשיג דיסקאונט על המחיר לפיו בוצעו הגיוסים האחרונים. רצף העסקאות שביצעה יוניק-טק עד כה בסכום כספי כולל של 13.7 מיליון שקל, מהווה כ- 60% מכספי תמורת ההנפקה המוצלחת שהושלמה לאחרונה וזאת בתוך פרק זמן קצר, עובדה המצביעה על יכולות השותפות בשוק חברות חדי הקרן.

יוניק-טק מדווחת על השקעה ראשונה בחברת Indigo, חברת טכנולוגיה חקלאית שעובדת עם חיידקים מהצומח, במטרה לשפר את התשואות של כותנה, חיטה, תירס, פולי סויה ואורז, לפי מחיר למניה של 28 דולר, בסך כולל של כ-750 אלף דולר (כ-2.5 מיליון שקל). חברת Indigo השלימה גיוס אחרון ביוני 2020, במסגרת סבב גיוס F (שכלל גיוס הון וחוב), בו גייסה כ-500 מיליון דולר על פי הערכת שווי של 2.25 מיליארד דולר (לפני הכסף).

בנוסף, השקעת השותפות במניות חברת BigID, חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת פלטפורמה לניהול ואכיפה של מדיניות פרטיות המידע ברשת בהתאם לדרישות רגולטוריות ולתקנות מחמירות, וחברת Keep-Truckin, חברת חד קרן אמריקאית בתחום ניהול ציי הרכב, אושרו, לאור העובדה שתקופת זכות הסירוב חלפה מבלי שמומשה. בסך כולל של כ-1 מיליון שקלים וכ-2.5 מיליון שקלים, בהתאמה.

יוניק-טק חתמה עד היום על הסכמים לביצוע השקעה במניות של 8 חברות חד קרן: BigID, Rubrik, Carbon 3D, Malewarebytes, Mapbox, Dialpad, Indigo ו-Keep-Truckin.

אבי גפן, מנכ”ל שותפות יוניק-טק, מסר: “אנו נרגשים להשקיע בחד קרן מבטיח נוסף ולחתום על הסכמי רכישת מניות עם Keep-Truckin ו-BigID. בשוק הולך וגדל של חדי קרן, ועדת ההשקעות שלנו עובדת ללא לאות לאתר חדי קרן ולבחון בקפידה כל השקעה. שווי החברות אשר השקענו בהן, הגדל בעקביות, מעיד על הצלחת מודל ההשקעה שלנו. בכוונתנו להמשיך ולאתר את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר במטרה להבטיח תשואה גבוהה למשקיעים בשותפות”.

יוניק-טק השלימה בחודש אפריל 2021 הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO) וגייסה סך של כ-26.5 מיליון שקל ביחידות השתתפות. בהנפקה לקחו חלק כ-500 משקיעים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות