לראשונה באירופה: התעשייה האווירית תקים מרכז להסבות מטוסי בואינג 737-700/800 מתצורת נוסעים למטען

זהו כלי נוסף לחיזוק אחיזתה של התעשייה האווירית בשוק הסבות המטוסים בעל פוטנציאל להרחבת ההכנסות של החברה בתחום בעשרות מיליוני דולרים בשנה

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה על הסכם להקמת מרכז הסבות למטוסים מדגם בואינג 737-700/800 עם חברת Atitech. המרכז החדש, שיפעל במרכזה של חברת Atitech בנאפולי, איטליה, יספק מענה לעלייה בביקוש למטוסי מטען מדגם זה. קווי ההסבות באיטליה יצטרפו לאלו של התעשייה האווירית הקיימים למטוסים מדגם זה, ופועלים בסין.

Atitech הינה חברה גלובלית ותיקה בעלת ניסיון רב בענף התעופה, המאושרת על-ידי ה- FAA (Federal Aviation Administration) וה- EASA (European Union Aviation Safety Agency). מרכז ההסבות יספק מענה בתחום הסבות מטוסים מתצורת נוסעים לתצורת מטען, שירותי תחזוקה ושיפוץ כלי טיס, מתן הדרכות והכשרות, וכן יינתן סיוע בקבלת הסמכות ורישיונות. הקמת המרכז היא ביטוי נוסף להתרחבותה הגלובלית של התעשייה האווירית בעולם.

מטוס מטען שהוסב בתעשייה האווירית מדגם 737-800 (קרדיט: התעשייה האווירית)

סמנכ”ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד: “הקמת מרכז ההסבות הראשון באירופה היא צעד היסטורי עבור התעשייה האווירית. החברה, שהחלה דרכה כמעט לפני 70 שנה כמוסך למטוסים, הפכה למובילה עולמית בתחום הסבות מטוסי נוסעים למטען. החברה מספקת כיום מענה למפעילות הגדולות של מטוסי המטען בעולם, ונותנת פתרון מהיר, תחרותי ואיכותי לעולם ה-e-commerce. מגפת הקורונה הביאה לעלייה בביקוש למטוסי מטען, והתעשייה האווירית עשתה לילות כימים כדי לספק מענה לביקושים אלה. הבחירה ב- Atitech כשותפה עסקית נולדה במטרה לתת מענה לשווקים האירופאים ולשווקים נוספים בהם פועלת החברה, ואני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה בין החברות יתרום לתוצאות העסקיות של שתיהן גם יחד”.

נשיא Atitech, ג’ובאני לטירי: “חתימת שיתוף הפעולה עם התעשייה האווירית תחזיר לחברת Atitech פעילות היי-טק של הסבות מטוסי נוסעים למטען, שבעבר התמחתה בה. אני נרגש לראות את פורטפוליו החברה מתרחב, מציע לשוק מוצרים נוספים שהם פסגת הטכנולוגיה, וזאת בשורה אחת עם שדרוג יכולותיה של החברה בתחום ה- MRO. הליך ההסבה דורש השקעה עצומה, טכנולוגיה מתקדמת וכוח אדם איכותי, אותם יש ל- Atitech, ובעזרת הידע של התעשייה האווירית בהליך ההסבה יהיה המרכז לאחד המובילים בעולם. Atitech תסב שני מטוסים בעת ובעונה אחת, ותתרום רבות במרכז זה לתעשיית התעופה באיטליה”.

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבות מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. כשברשותה ידע וניסיון מצטברים בתחום התעופה לאורך כמעט 70 שנות קיומה, והודות להון האנושי מצוין ולטכנולוגיות פורצות  דרך, נמצאת החטיבה בקו אחד עם החברות המובילות בעולם התעופה. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות במשק, כגון: אמזון, DHL, לוקהיד מרטין, בואינג, גאלף סטרים ועוד.


טקס החתימה הבוקר בנאפולי- במרכז התמונה מימין לשמאל: סמנכ”ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד, נשיא Atitech, ג’ובאני לטירי (קרדיט: Atitech)

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות