חדשות היום

נחשף תכנון חדש לייחוס של טעינה אלחוטית לפי Qi® 1.3, אשר מאפשר את האצת הפיתוח של משדר Qi לשימושים בכלי רכב ובמוצרי צריכה

התכנון לייחוס Qi 1.3 של Microchip תואם למפרט Qi 1.3 שפורסם לאחרונה וכולל את הדרוש לפיתוח מהיר של משדר באישור Qi 1.3

צ’נדלר, אריזונה (ארה”ב), 14 ביולי, 2021 – קונסורציום מערכות ההספק האלחוטי (WPC) הוציא לאחרונה לשוק את המפרט Qi 1.3, שבו נדרש אימות לצורך בטיחות משופרת בעת שידור הספק של עד 15 וואט בין משדר למקלט.

כדי לעמוד בדרישות המפרט, חברת Microchip Technology (Nasdaq: MCHP) הכריזה לאחרונה על תכנון לייחוס של טעינה אלחוטית לפי Qa® 1.3, אשר מספק את הכלים והתמיכה הנדרשים לאינטגרציה ולהסמכה (certification) ישירים של תכנוני מוצרים בדור החדש, לאנשי הפיתוח של מערכות טעינה אלחוטית ליישומים בכלי רכב ובמוצרי צריכה.

עבור אנשי תכנון של מערכות טעינה אלחוטיות שיוצאים לשוק עם משדרים בעלי אישור Qi 1.3 בלוחות זמנים הדוקים, התכנון לייחוס Qi 1.3 של Microchip בעל שלושה סלילים מספק נקודת התחלה לפיתוח מוצרים. התכנון לייחוס משלב באופן מלא תוכנת אבטחה למערכות אחסון משנה עם המיקרו-מעבד (MCU) להספק אלחוטי, והוא משמש פתרון גמיש שמאפשר מימוש של טופולוגיות בהתאמה אישית וגילוי עצמים זרים (FOD).

כחברה מן המניין של קונסורציום מערכות ההספק האלחוטי (WPC), אשר קובע תקנים עולמיים לטעינה אלחוטית של התקנים ניידים, Microchip סיפקה מומחיות במהלך הפיתוח של המפרט Qi 1.3 שיצא לאחרונה לשוק. המפרט Qi 1.3 הוא עדכון חשוב של המפרט Qi 1.2.4 ומחייב אימות מבוסס חומרה בין התקני השידור והקליטה עבור העברה של אספקת מתח בהספק גבוה מ- 5 וואט. על ידי ציות לתקן האימות החדש, אנשי תכנון יכולים להבטיח שטלפונים שמקבלים הספק של 15 ואט, יקבלו אותו ממשדר מאומת לפי Qi על מנת להבטיח את הבטיחות.

“הטעינה האלחוטית מקילה על צרכנים לטעון התקנים והופכת את הטעינה לנוחה, כתוצאה מכך, הדרישה למערכות אלו במקטעי השוק של כלי רכב ומוצרי צריכה נמצאת במגמת עלייה,” אמר ג’ו תומסון [Joe Thomsen], סגן נשיא ביחידה העסקית MCU16. “התכנון לייחוס, הכלים והתמיכה ל- Qi 1.3 של Microchip עוזרים למהנדסים לעמוד בדרישות הפיתוח המתפתחות במהירות ומאפשרים ביצוע הסמכה באופן קל לתכנוני משדרים לפי Qi 1.3, מאיצים את זמן היציאה לשוק ומקילים על תהליך ההסמכה למוצרי הקצה”.

בפתרון התכנון לייחוס של Microchip למערכות טעינה אלחוטית נכללים כל המרכיבים הנדרשים: בקר תוכנת היישום, בקר אספקת אימות שהוא תת מערכת לאחסון מאובטח באישור WPC וספריות תוכנת הצפנה אשר מתבצעות בבקר Qi. התכנון לייחוס כולל באופן מלא שרטוטים, כתב חומרים, תוכנה וקווי הנחייה לתכנון. Microchip נכנסה לשותפות עם חברת Avnet, כדי לאפשר ללקוחות בעלי אישור ברחבי העולם לקבל מעגלים להערכה לצורך תכנון לייחוס של Qi.

על מנת לתמוך בפתרון אספקת המתח האלחוטי לפי Qi 1.3, Microchip מספקת את משפחת dsPIC33C של התקנים שמפעילים את תוכנת היישום Qi ואת תת המערכת לאחסון מאובטח ECC608/TA100, אשר מסופקת על ידי Microchip כרשות אסמכת ייצור WPC ברשיון. כפתרון מערכתי מלא, התכנון לייחוס הזה משלב גם את דוחפי השער MIC4605 ו- MCP14700, המייצבים MCP16331 ו- MCP1725, התקן חישת הזרם MCP6C02, מקמ”ש CAN דגם ATA6563 וחיישן הטמפרטורה MCP9700.

מחירים וזמינות

התכנון לייחוס של משדר הטעינה האלחוטי Qi 1.3 של Microchip זמין להדגמות ולביצוע הערכה עבור לקוחות מוסמכים. החברה תספק הסכם רשיון גישה אל תוכנת התכנון לייחוס. מעגלי הערכה של התכנון לייחוס הזה יהיו זמינים לרכישה באוגוסט 2021 עבור לקוחות מוסמכים דרך Avnet.

לקבלת מחירים ומידע נוסף יש ליצור קשר עם נציגי מכירות, עם מפיצים עולמיים מוסמכים של Microchip או לבקר באתר האינטרנט של Microchip בכתובת
https://www.microchip.com/wireless-power.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות