רד וחברת נתיבי ישראל זכו במימון פיילוט לחיבור מצלמות תנועה חכמות בצירים ראשיים על גבי תשתיות 5G

הפרוייקט המשותף ל- RADולחברת נתיבי ישראל (נת”י) נועד להרחיב את השימוש בתשתיות חכמות על גבי רשת 5G בישראל במסגרת תוכנית פיילוטים ייעודית של משרד התקשורת ורשות החדשנות.

 RAD, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום, נבחרה על ידי משרד התקשורת ורשות החדשנות לביצוע פיילוט בשיתוף חברת נתיבי ישראל (נת”י) על גבי תשתיות הדור החמישי. הפיילוט יתבצע במסגרת תוכנית שמטרתה הרחבת השימוש ברשת הדור החמישי בישראל ופיתוח יישומים מתקדמים לשיפור תשתיות התקשורת.

מעל 200 מצלמות תנועה פרושות כיום בכבישי ישראל לצורך פיקוח ובקרה של תשתית הכבישים והתנועה והן מחוברות על גבי סיב אופטי. העובדה שבאתרים חדשים רבים בהם היה רצוי להתקין מצלמות לא קיימת כיום תשתית סיבים מעכבת הוספת מצלמות נוספות. במסגרת המיזם החדש, כל שידורי הווידאו החיים יועברו בזמן אמת על גבי רשת  5G באמצעות פתרון ה-SecFlow של RAD, מה שיאפשר הוספה מהירה של מצלמות רבות נוספות ללא תלות בזמינות סיבים אופטיים.

ה-SecFlow של רד הוא Industrial IoT Gateway שזכה במספר פרסי חדשנות בינלאומיים בתחום האינטרנט של הדברים (IoT). הוא מיועד לרשתות אוטומטיות רחבות היקף בערים חכמות ובתחומי אנרגיה חכמה, תעשייה מקושרת בקרה ואוטומציה. המוצר מחבר ומאחד בצורה מאובטחת מידע הנשלח ממונים חכמים, חיישנים, אמצעי בקרה ומדידה, מצלמות טלוויזיה במעגל סגור ומכשירים נוספים על כל רשת שהיא, תוך יכולת לנטר את פעולת כל המערכות המחוברות לרשת עם ניהול אחוד ואפשרות לתגובה מהירה לאיומים ברשת.

להערכת משרד התקשורת מדובר בטכנולוגיות שהצלחתן מהווה “Game Changer” כלכלי אמיתי ומנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הישראלית. הפיתוחים החדשים בטכנולוגיית הדור החמישי צפויים להיות חוד החנית של הטכנולוגיות החכמות בשנים הקרובות והביקוש אליהם צפוי לגדול בכל העולם.


אודי קשקש מנכל רד צילום דוד גארב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות