גילת נבחרה על ידי SES לספק יישומי פס רחב באמריקה הלטינית, בעסקה בהיקף של מיליוני דולרים

הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת תתמוך ב-SES בתמסורת סלולרית, פרוייקטים עסקיים ופרויקטי USO בהרים האנדים ובארגנטינה

פתח תקווה, ישראל, 19 באוגוסט 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בעסקה בהיקף של מיליוני דולרים של SES, החברה המובילה בפתרונות קישוריות תוכן גלובליים, ליישומי פס רחב באמריקה הלטינית. הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת תתמוך ב-SES בפרויקטים של תמסורת סלולרית, פרויקטים עסקיים ושירותים אוניברסליים ממשלתיים (USO), שעה ש-SES מרחיבה את שירותיה באמריקה הלטינית באמצעות פריסה של מוקדי תקשורת אזוריים חדשים.

הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת, SkyEdge II-c, ומערך ה-VSAT הנרחב שלה מאפשרים קישוריות לוויינית עבור מגוון רחב של יישומים בכל האזורים המרוחקים ביותר באמריקה הלטינית. הרשתות החזקות של גילת מאפשרות תמסורת סלולרית עבור מפעילי תקשורת, קישוריות ליישומים ממשלתיים ועסקיים, ופרויקטים חינוכיים רבים אשר יתמכו בצמצום הפער הדיגיטלי.

“SES פועלת לחידוש טכנולוגיות הקרקע וטכנולוגיות מבוססות החלל שלה, בכדי להפיק את המיטב מהשירותים שלנו ולהרחיב את טווח הרשת לכל מקום בו יש צורך בכך. הפרויקטים הללו באמריקה הלטינית מדגימים את אופי הקשר הגלובלי ארוך הטווח שבין גילת ל-SES”, אמר עומאר טרוחילו, סגן נשיא מכירות Fixed Data Americas ב- SES Networks. “נוכחותה של גילת באמריקה הלטינית, עם יכולות השירות המקומיות שלה, הכוללות הקמת אתרים ותמיכה בשטח, לצד מנהיגותה הטכנולוגית, תמכו ב-SES Networks והבטיחו כי אפילו האוכלוסיות המרוחקות ביותר ברחבי אמריקה הלטינית ייהנו משירותי פס רחב באיכות גבוהה”.

“עסקה זו מממשיכה לסמל את מערכת היחסים האסטרטגית החזקה בין גילת ל-SES Networks ותאפשר אספקת קישוריות ליישומים רבים, כנדרש באמריקה הלטינית”, אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית בכירה בתחום רשתות פס רחב בגילת. “גילת ו-SES חולקות חזון משותף ומחויבות חזקה לאספקת תקשורת באיכות גבוהה לאנשים באשר הם.”


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות