חדשות היום

שורת מינויים חדשים בצמרת התעשייה האווירית מנכ”ל החברה, בועז לוי, ממשיך לחזק את הנהלת החברה

  • לתפקיד סמנכ”ל ומנהל חטיבת מערכות, טילים וחלל נבחר גיא בר לב
  • לתפקיד סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה נבחר שמואל קוזי
  • לתפקיד סמנכ”ל CTO נבחר איתן אשל
  • לתפקיד מנהל מפעל מבת טילים, בחטיבת מערכות טילים וחלל נבחר אבי אלישע

התעשייה האווירית, החברה התעשייתית, הביטחונית והטכנולוגית הגדולה בישראל המעסיקה כ-15,000 עובדים, מודיעה היום על שורת מינוים חדשים בהנהלת החברה. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת ולראייה הביצועים העסקיים שוברי השיאים בשנתיים האחרונות. גם בחציון הראשון של שנת 2021 החברה הציגה תוצאות מצוינות עם רווח שיא של 100 מיליון דולר. בד בבד, החברה אינה שוקטת על שמירה ונמצאת כל העת במאמצים לחזק את השדרה הניהולית בחברה לטובת התמודדות עם אתגרי השוק המשתנים והמשך צמיחתה הגלובלית של החברה. נוכח אתגרי השוק המשתנים ובכללם שינויים טכנולוגיים, צרכי לקוחות, כושרנו התחרותי, ויכולת ההתמודדות של החברה אל מול האתגרים העתידיים.

עם תחילת הרבעון האחרון הודיעה התעשייה האווירית על מינוי האלוף (במיל’) מוני כץ לסמנכ”ל אסטרטגיה וישראל, אל”מ (במיל’) אמיר גבע לסמנכ”ל לתיאום צפון אמריקה. במקביל מונה מתוך שורות החברה, יורם מלכה כמנהל מפעל מבת טכנולוגיות בחטיבת מערכות טילים וחלל. לפני כחודש וחצי הודיע מנכ”ל החברה, בועז לוי, על מספר שינויים נוספים בהנהלת החברה וביניהם, עזיבתו של אייל יוניאן, המשנה למנכ”ל, פרישתו של סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה מר יוסי מלמד עד תום שנת 2021, תהליך איתור לתפקידי – CTO ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל ותפקידים נוספים אחרים.

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי: “עלינו כחברה להיערך באופן מיטבי אל מול אתגרי ההווה והמחר- באמצעות חיזוק השדרה הניהולית, התפתחות לשווקים נוספים, תמהיל רחב של תפיסות טכנולוגיות ומבצעיות, קווי מוצרים חדשים  והובלת שדה הקרב העתידי. המינויים החדשים עליהם אנחנו מכריזים היום, יסייעו להנהלת החברה להיערך אל אתגרי ההווה והעתיד כאמור ולעמוד ביעדיה העסקיים של החברה בהמשך לתוצאות שיא מצוינות כפי שדיווחנו אתמול לחציון השני לשנת 2021 עם רווח שיא של כ- 100 מיליון דולר. המצטרפים החדשים להנהלת החברה הם שילוב של אנשים שצמחו בתעשייה האווירית ומכירים את העולם העסקי, הצבאי והאזרחי. אני סמוך ובטוח כי הם יחזקו את החברה”.

לתפקיד סמנכ”ל ומנהל חטיבת מערכות, טילים וחלל נבחר גיא בר לב, המכהן כסגן מנהל חטיבת מט”ח שבעברו כיהן גם כסמנכ”ל תפעול בחברת אלטל. בצה”ל שימש כקצין חיל האיסוף הקרבי הראשי ומפקד מערך גבולות היבשה.

לתפקיד סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה נבחר שמואל קוזי. קוזי הוביל את איחוד פעילות מפעל מנועים, אביזרים, קווי טיסה, מת”א י-ם ו- MRO מטוסים ליחידה עסקית אחת במסגרת מיזוג חטיבת התעופה, וכיהן כמנהל הקו העסקי המאוחד- בדק MRO. בעברו כיהן כסמנכ”ל צפון ומרכז אמריקה בחברת אל – על וכן, כסמנכ”ל חטיבת תחזוקה והנדסה באל על. קוזי הצטרף לתעשייה האווירית בשנת 2018, בתפקידו האחרון בצה”ל שימש כמפקד יחידת אחזקה אווירית (יא”א 22).

לתפקיד סמנכ”ל CTO נבחר איתן אשל שמכהן כסמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי בחטיבת יבשה ותע”ש של חברת אלביט. לפני כן, כיהן כסמנכ”ל סיגינט בחברת אלישרא ו-18 שנים במפא”ת  שם שימש כראש מו”פ בתפקידו האחרון.

לתפקיד מנהל מפעל מבת טילים, בחטיבת מערכות טילים וחלל נבחר אבי אלישע שמכהן כמנהל מפעל תמ”מ בתעשייה האווירית משנת 2015. לפני כן כיהן משנת 2013, כראש מינהל אופטרוניקה במפעל תממ. בתפקידו האחרון בצה”ל, שימש כראש מחלקת מערכות חימוש בחטיבה הטכנולוגית בזרוע היבשה.

גיא בר לב יכנס לתפקידו במיידית ויתר המינויים יכנסו לתוקף לתוקף בשבועות הקרובים.

בתמונות: (קרדיט לצילום התעשייה האווירית)

  • גיא בר לב, סמנכ”ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית
  • שמואל קוזי, סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה הנכנס בתעשייה האווירית
  • אבי אלישע, מנהל מפעל מבת טילים הנכנס, בחטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית

אבי אלישע, מנהל מפעל מבת טילים  הנכנס, בחטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית

(קרדיט לצילום התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות