חברת NI (National Instruments) חתמה על שותפות אסטרטגית עם פורטליקס הישראלית כדי לשפר את בדיקות הבטיחות של מערכות ADAS ורכבים אוטונומיים

השותפות תאפשר אינטגרציה חלקה של תהליכי הבדיקות  והאימות של תוכנה, כדי לספק רכבים בטוחים יותר

אוסטין, טקסס, 28 בספטמבר 2021 – חברת NI (National Instruments) הנסחרת בנסדק (Nasdaq:NATI), וחברת פורטליקס הישראלית (Foretellix), ספקית מובילה של פתרונות לפיתוח מוצר, אימות וולידציה של מערכות נהיגה אוטומטיות, חתמו על שותפות אסטרטגית כדי להגביר את הבטיחות והאמינות של רכבים אוטונומיים ומערכות סיוע לנהג (ADAS). זאת, באמצעות אינטגרציה חלקה של תהליכים וכלי הבדיקות של ולידציה ואימות התוכנה. החברות יספקו יחד פתרונות חדשים ומשולבים, כדי לסייע למהנדסים לפתח מערכות נהיגה אוטונומיות באיכות גבוהה על מנת להגיע לשוק מהר יותר, בעלויות פיתוח נמוכות יותר.

יצרני הרכב נדרשים לבדוק מספר כמעט אינסופי של תרחישים כדי להבטיח את הבטיחות והאמינות של הרכבים המורכבים שמיוצרים כיום. במרוץ לקיום ההבטחה האוטונומית, הצורך בראייה הוליסטית בכל הקשור לתהליכי  ולידציה של תוכנה וחומרה הינו קריטי, כדי לזהות באופן יעיל איזה תרחישי בדיקה נדרשים בכל שלב של פיתוח המוצר.

שיתוף הפעולה מחבר בין הפלטפורמה של פורטליקס – שמספקת ייצור עוצמתי של תרחישים, מדדים, וניתוח של מיליוני תרחישי הנהיגה בפלטפורמות הבדיקה השונות, כולל סימולטורים וירטואליים, מסלולי ניסוי ועד לנהיגה בכבישים אמיתיים – לבין פתרונות NI לחומרה ותוכנה והקלטת דאטה של מערכות ADAS (סיוע לנהג). יחד, הטכנולוגיות האלו יאיצו את שלבי האימות והוולידציה של תהליך פיתוח המוצר ויאפשרו כיסוי בדיקות יעיל לאורך כל תהליך פיתוח התוכנה. החיבור הזה יאפשר לתמוך בצורה יעילה בכמות הגדולה של תרחישי הבדיקה הנדרשים כדי להביא לפריסה בטוחה ואמינה של רכבים אוטונומיים על הכבישים.

“כשמדובר בעתיד הרכב האוטונומי, הסיכונים והסיכויים  מעולם לא היו גבוהים יותר”, אמרה ריטו פאברה, סגנית נשיא בכירה ומנהל כללית של NI חטיבת סמיקונדקטורים ואלקטרוניקה, תעופה, ביטחון וממשל, וחטיבת תחבורה. “בטיחות ממשיכה להיות אחד החסמים הגדולים בדרך לאוטונומיה. הגישה של פורטליקס, המטפלת בסקאלה העצומה של תרחישי מבחן שרכב יכול להיתקל בהם, יחד עם שימוש באנליטיקת ביג דאטה, כדי לבצע בדיקות תוך כדי תהליך הפיתוח, הופכת את שיתוף הפעולה הזה לקריטי על מנת לקבל רכבים אוטונומיים בטוחים ואמינים על הכבישים. היא גם מדגישה את החזון של NI, להנדס תהליכי תוכנה מחוברים תוך שימוש בנתוני הבדיקות, באנליטיקה ואוטומציה כדי לסייע ללקוחות להפוך את הבדיקה ליתרון תחרותי ולספק מוצרים טובים יותר מבלי להתפשר על איכות.”

“היכולת להבטיח את הבטיחות של מערכות סיוע לנהג ורכבים אוטונומיים, היא המפתח לעתיד תעשיית הרכב. השותפות בין NI ופורטליקס מחברת את הפתרונות הטובים מסוגם כדי להשיג את החזון המשותף של שתי החברות, לאפשר בדיקות בכמות מאסיבית ושימוש במדדים כמותים להבטחת ביצוע יעיל ואיכותי שלהם. אנו מצפים להסתמך על הנסיון והידע של NI ועל האימוץ הנרחב של פתרונותיה בשרשרת האספקה של תעשיית הרכב במסגרת עבודתנו המשותפת, שתסייע ללקוחותינו לפתח מערכות אוטונומיות בטוחות ויעילות”, אמר זיו בנימיני, מנכ”ל ומייסד משותף של פורטליקס.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות