חדשות היום

קיידנס מאיצה את הפיתוח של מערכות מובייל, אוטומוטיב ומחשוב hyperscale

משיקה את Helium Virtual and Hybrid Studio – פלטפורמה מהפכנית המאיצה יצירת אבות-טיפוס וירטואליים והיברידיים של מערכות מורכבות

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מכריזה על השקת Helium Virtual and Hybrid Studio, פלטפורמה המאיצה יצירת אבות טיפוס וירטואליים והיברידיים של מערכות מורכבות. הפלטפורמה החדשה מאפשרת פיתוח תוכנה בשלב מוקדם יותר, לביצוע אימות ואיתור באגים משותפים לחומרה ותוכנה. Helium Studio מספקת תמיכה מקיפה עבור הרכבת פלטפורמה ומאפשרת ליצור דגמים וירטואליים ולאתר בהם באגים, וכן מציעה ספרייה עשירה של דגמים וירטואליים ומתאמים היברידיים שנבנו מראש. הודות לפלטפורמה החדשה, אימות באמצעות מודל וירטואלי או היברידי של מערכות על גבי שבב (SoC) הופך למהיר יותר בכמה סדרי גודל לעומת אימות עם מודל RTL טהור, והיא גם מאפשרת פיתוח תוכנה בשלב מוקדם יותר, עוד לפני שמודל ה-RTL זמין.

פלטפורמת Helium Studio פותחה מראש לאינטגרציה מלאה עם מנועי האימות של קיידנס, הכוללים את Palladium Z2 Enterprise Emulation Platform, Protium X2 Enterprise Prototyping Platform ו- Xcelium Logic Simulator. המערכת החדשה מאיצה את פיתוח המערכת על ידי אימות תוכנה/קושחה המשובצות בתצורות וירטואליות טהורות והיברידיות, גם כאשר ה-RTL  אינו מוכן.

מהנדסים שעוסקים בתכנון מערכות מהדור הבא, בין היתר עבור יישומים בתחומי מובייל, אוטומוטיב, ויישומי hyperscale computing, צריכים לאמת תוכנה על פלטפורמת טרום סיליקון כדי להבטיח תכנון מוצלח ועמידה בזמני ההגעה לשוק. פלטפורמת Helium Studio מאפשרת למתכנני מערכות לבנות דגמי SoC וירטואליים והיברידיים באיכות גבוהה. באמצעות אינטגרציה מקורית של מנוע תוכנת ההרצה עם Helium Studio ועם Palladium Z2 ו-Protium X2, מספקת Helium Studio למפתחי תוכנה חוויית איתור באגים אחידה, מהמודל הווירטואלי ועד ל-RTL.

“אימות תוכנה משובצת במקביל ל-RTL ומוקדם יותר בתהליך הפיתוח, הוא קריטי להצלחת הדור הבא של עיצובי SoC בתחומי המובייל, האוטומוטיב וה- hyperscale computing”, אמר פול קנינגהאם, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת אימות ומערכות בקיידנס. “פלטפורמת Helium Studio החדשה מנצלת את היכולות יוצאות הדופן של מנועי האימות שלנו, הכוללים את Palladium ו-Protium, כדי לאפשר פיתוח תוכנה מהיר ולהוות אמת-מידה לאימות הספק וביצועים. המערכת החדשה מספקת למתכנני מערכות פלטפורמה אחודה המאיצה את תפוקת האימות הכוללת”.

נרנדרה קונדה, דירקטור בכיר להנדסת חומרה ב-NVIDIA: “היכולת לאתחל מערכת הפעלה זמינה מסחרית, ולהפעיל מדדי תעשייה עבור ה-GPUs וה-SoCs העדכניים ביותר שלנו, עוד לפני שהסיליקון זמין, היא יכולת קריטית להצלחה הראשונית שלנו ולעמידתנו בזמני ההגעה לשוק. באמצעות Helium Virtual and Hybrid Studio של קיידנס, המשולבת מקומית בפלטפורמות Palladium ו-Protium, אנו מסוגלים לאתר ולתקן באגים בתוכנות ו-RTL לפני שלב הסיליקון. סדר הגודל של השיפור בתפוקה הכללית שהצלחנו להשיג בעזרת הפלטפורמה ההיברידית החדשה, אפשר לנו לבצע בדיקות ארוכות טווח בסביבת טרום-סיליקון. טכנולוגיית ה-gearshift הייחודית של Helium Studio מאפשרת לנו להחליף באופן דינאמי בין מודל וירטואלי ל-RTL וליהנות מהמהירות של העלאת תוכנה ומרמת הדיוק של RTL לפי הצורך. יכולת איתור הבאגים בתוכנה המובנית של Helium Studio מאפשרת איתור באגים אחיד בין תוכנות חומרה לתוכנה, בין אם הן רצות על ליבה וירטואלית או על ליבת RTL”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות