חברת Samtec יוצאת לשוק עם משפחת מוצרי SMPM

פתרונות כבל ללוח–מעגל ולוח–ללוח. טווח תדירויות: מתח ישר עד 65 ג’יגה הרץ

ניו אלבני, אינדיאנה, ארה”ב: חברת Samtec מציעה מעתה קו מוצרים שלם של פתרונות SMPM עם יג”ע (VSWR) של 1.40 וטווח תדירויות ממתח ישר עד 65 ג’יגה הרץ. מחברי SMPM זעירים ביותר (micro-miniature) מתאימים במיוחד ליישומים של תדירות גבוהה, שבהם חיבור בלחיצה עדיף לשימוש בשל מגבלות מקום או מפני שנדרש חיבור ללא קו ראייה. קיימים פתרונות בחיבור port יחיד או בריבוי של חיבורי port.

במכלולי כבלים מצוותים (ganged) בריבוי חיבורי port (הסדרות GC47 ו- GPPC) משתמשים בכבל גמיש בעל הפסדים נמוכים בגודל 0.047 אינטש ובמערכת נעילה שעברה אופטימיזציה. אפשר להשיג תצורות של שמונה ועשרה חיבורים במרווח של 0.140 אינטש (3.56 מ”מ). תצורות נוספות נמצאות בתהליך פיתוח.

מערכת החיבורים מעגל–למעגל (סדרת GPPB) מציעה אפשרויות גובה של שלושה מעגלים – 5.33 מ”מ (0.210 אינטש), 8.31 מ”מ (0.327 אינטש) ו- 12.70 מ”מ (0.500 אינטש) – עם מעצור (detent) מלא או עם אחיזת קדח (retention) חלקה.

Samtec מציעה פתרונות חיבור SMPM במגע יחיד של כבל למעגל קיימים ב- 0.047 אינטש (סדרת RF047-A), ב- 0.086 אינטש (סדרת RF086) ובכבל גמיש בעל הפסדים נמוכים מותאם באופטימיזציה (סדרת RF23C) עם אפשרות חיבור מחברי End 2. מחברי SMPM למעגל מספקים חיבורי התקנה משטחית (surface mount), חיבורי שפה (edge mount), וחיבורי חור עובר ישרים או בזווית ישרה.

Samtec מציעה קו מוצרים שלם מהמדף ליישומים של גלי מיקרו ושל גלים מילימטריים מ- 18 ג’יגה הרץ עד 110 ג’יגה הרץ. משפחת מוצרי ת”ר (RF) המדויקים תומכת בהתפתחויות טכנולוגיות של הדור הבא בתחומי התקשורת האלחוטית, הרכב, המכ”ם, SATCOM, חלל אוויר, צבא ובדיקות ומדידות.

אפשר ליצור קשר עם Samtec בכתובת RFGroup@samtec.com לקבלת עזרה בביצוע אופטימיזציה, הדמיה ובדיקות בהשקה. אפשר גם לקבל התאמה אישית של מוצרים, בתכנוני שינויים ובתכנונים חדשים עם תגובה מהירה.

לקבלת מידע נוסף בקר בכתובת samtec.com/PrecisionRF


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות