קמטק מדווחת על השלמת גיוס של 175 מיליון דולר בהקצאה פרטית של אג”ח להמרה

האג”ח יישא ריבית של 0% ויגיע לפדיון בשנת 2026

מגדל העמק, ישראל – 22 בנובמבר, 2021 – חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום על השלמת גיוס של אג”ח להמרה, למשקיעים מוסדיים, בהיקף של 175 מיליון דולר ובריבית של 0%. האג”ח יגיע לפידיון בשנת 2026. קמטק הגדילה את היקף גיוס האג”ח מ-140 מיליון דולר ל-175 מיליון דולר. בנוסף העניקה קמטק לרוכשים הראשונים אפשרות לרכישה של אג”ח נוספות בהיקף של 25 מיליון דולר. האפשרות תינתן לתקופה של 13 ימים ממועד ההנפקה הראשונית של אגרות החוב. מכירת אגרות החוב הנוספות לרוכשים הראשונים צפוי להיסגר ב-23 בנובמבר 2021, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.

אגרות החוב לא יישאו ריבית, וכמות האג”ח המונפקות לא תורחב. האג”ח יבשילו ב-1 בדצמבר 2026, אלא אם ירכשו מחדש, ייפדו, או יומרו, בהתאם לתנאים שלהן, לפני תאריך זה.

האג”ח יומרו על בסיס המרה של 17.1092 מניות רגילות ל-1,000 דולר באג”ח, השווה למחיר המרה ראשוני של כ-58.45 דולר למניה רגילה אחת, המשקף פרמיה של כ-30% על מחיר המניות הרגילות של קמטק בבורסת הנאסד”ק ביום ה-18 בנובמבר 2021. יחס ההמרה נתון להתאמות באם יחולו אירועים מסוימים. קודם לסגירת המסחר הסמוך ליום ה-1 באוגוסט 2026, יהיה ניתן להמיר את האג”ח בהתאם לבחירת המחזיקים רק בהתרחשות אירועים מסוימים, התקיימות תנאים מסוימים ובמהלך תקופות מסוימות. בתאריך 1 באוגוסט 2026 או אחריו, ועד לסגירת המסחר ביום המסחר המתוכנן השני, טרם מועד הפירעון, המחזיקים יוכלו להמיר את כלל אגרות החוב שלהם או חלק מהן בכל עת ללא קשר לתנאים שלעיל. את אגרות החוב יהיה ניתן להמיר למזומן, מניות רגילות של קמטק או שילוב ביניהם, לפי החלטתה של קמטק.

קמטק אינה רשאית לפדות את אגרות החוב לפני ה-6 בדצמבר 2024, למעט במקרה של שינויים מסוימים בחוק המס. בתאריך 6 בדצמבר 2024 או אחריו, תהיה קמטק רשאית בכל עת, ומעת לעת, לפדות במזומן את כל אגרות החוב או חלקן (בכפוף למגבלה מסוימת של פדיון חלקי), לפי בחירתה של קמטק, באם מחיר המכירה המדווח האחרון של המניות הרגילות של קמטק יהיה לפחות 130% ממחיר ההמרה, לתוקף של 20 ימי מסחר לפחות (רצופים או לא) ועד תום תקופה של 30 ימי מסחר ברציפות (הכוללים את יום המסחר האחרון בתקופה זו), הכוללת את יום המסחר שקדם למועד מתן הודעת הפדיון מצד קמטק, ובמחיר פדיון השווה ל-100% מסכום הקרן של אגרות החוב הנפדות, בתוספת ריבית מיוחדת שנצברה ולא שולמה (אם קיימת), אך למעט, תאריך הפדיון. למחזיקי האג”ח תהיה הזכות לדרוש מקמטק לבצע רכישה מחדש של כל אגרות החוב או של חלקן עם התרחשות שינוי מהותי (כהגדרתו בהסכם המסדיר את תנאי האג”ח) במחיר רכישה חוזרת במזומן השווה ל-100% מסכום הקרן של האג”ח שירכשו, בתוספת כל ריבית מיוחדת שנצברה ולא שולמה (אם קיימת), אך לא כולל תאריך הרכישה החוזרת של השינוי מהותי.

בעת ההנפקה, אגרות החוב יהיו התחייבויות לא מבוטחות של קמטק אשר ידורגו כבכירות בזכות לתשלום כל חוב של קמטק אשר כפוף במפורש לזכות התשלום של אגרות החוב; איגרות החוב ידורגו כשוות בזכות התשלום בעבור כל החובות הלא מובטחים של קמטק שאינם כפופים לכך; איגרות החוב ידורגו אפקטיבית כפחותות בזכות התשלום ביחס לכל החובות המובטחים של קמטק עד להיקף שווי הנכסים המבטיחים את החוב האמור, ולחובות קמטק בעדיפות בהתאם לחוקי פשיטת הרגל החלים בישראל; וכן פחותות מבחינה מבנית מכל החובות וההתחייבויות האחרות (כולל חובות סחר) של החברות הבנות של קמטק.

קמטק מעריכה כי התמורה נטו מההנפקה תעמוד על כ-170.1 מיליון דולר (או 194.5 מיליון דולר במקרה בו הרוכשים הראשונים יממשו במלואה את האפשרות שלהם לרכוש אג”ח נוספות), לאחר ניכוי עמלות והוצאות הנפקה אשר ישולמו על ידי קמטק.

קמטק מתכוונת להשתמש בתמורת ההנפקה למטרות תאגידיות כלליות, לרבות, אך לא רק, רכישות פוטנציאליות, הון חוזר, הוצאות הון, השקעות, מחקר ופיתוח וכן פיתוח מוצרים. קמטק לא קבעה את סכום התמורה נטו שישמש אותה למטרות שצוינו ואין לה הסכמות או הבנות לגבי כל רכישה או השקעה בשלב זה.

אגרות החוב הוצעו למשקיעים אשר הוגדרו כמשקיעים כשירים בהתאם לתקנה 144A בחוק ניירות ערך של ארה”ב. ההצעה והמכירה של אגרות החוב והמניות הרגילות של קמטק אשר ינבעו מהמרת אגרות החוב למניות, אם ישנן, לא נרשמו, ולא יהיו רשומות על פי חוק ניירות ערך, חוקי ניירות ערך מדינתיים או חוק ניירות ערך של כל סמכות שיפוט אחרת. אם לא ירשמו ככאלה, את אגרות החוב והמניות לעיל, ככל ויהיו קיימות, לא יהיה ניתן להציע או למכור בארה”ב, אלא בהתאם לפטור הרלוונטי מדרישות רישום אלה.


תמונת כותרת:  רפי עמית (צילום: רענן טל)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות