חדשות היום

לראשונה: התעשייה האווירית תציג בסלון האווירי בדובאי

החברה חתמה בשנה האחרונה על שיתופי פעולה במגוון תחומים עם החברות איתיחאד, גאלף אייר ו-Group 42

התעשייה האווירית תציג לראשונה בסלון האווירי בדובאי (Dubai Airshow) המתקיים ב-14 עד 18 בנובמבר. התצוגה באיחוד האמירויות הערביות תכלול מגוון רחב של מערכות בדגש על מערכות תעופה אזרחית, חלל, מטוסי משימה ומודיעין ועוד. בתערוכה, שנחשבת לבולטת והחשובה בתחום, צפויים להיחתם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקומיות, נוסף על אלה שכבר נחתמו בשנה האחרונה, וזאת כחלק מהרחבת הפעילות העסקית של החברה עם מדינות האזור.

התעשייה האווירית, שלרשותה כ-70 שנות ניסיון בעולם התעופה, תציג לצד חברות התעופה והדיפנס המובילות בעולם פתרונות מבצעיים מלאים – Systems of Systems, לשימושים נרחבים באוויר, בים, ביבשה, בחלל ובזירת הסייבר – כל זאת בביתן חדשני ואינטראקטיבי. החברה שמה לה למטרה לחזק הקשר עם הממשל המקומי והתעשייה, ולהעמיק את שיתופי הפעולה בתחומים השונים, ובהם מחקר ופיתוח, חדשנות, פיתוח עסקי, קידום השקעות ופעילות ביטחונית ותעופתית במטרה לבסס את פעילות החברה לטווח ארוך.

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי: “במלאת שנה להסכמי אברהם, התעשייה האווירית שמחה לקחת חלק בסלון האווירי בדובאי, ולהעמיק את שותפויותיה העסקיות באזור המפרץ. רק בשנה האחרונה נחתמו לא מעט שיתופי פעולה בתחומי העשייה השונים של החברה, כגון: הקמת מרכז הסבות למטוסים עם איתיחאד, הסכם התחזוקה עם גאלף אייר, שיתוף פעולה בנושא התמודדות עם נגיף הקורונה על-ידי גילוי מדדים באמצעות מכ”מים ועוד. התעשייה האווירית רואה במדינות המפרץ שותפות מלאות לתחומי העשייה של החברה, ולפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיסייעו בשמירה על הביטחון והכלכלה במזרח התיכון כולו”.

באפריל האחרון השתתפה התעשייה האווירית בתערוכת סייברטק, בתערוכת MRO (Maintenance Repair and Overhaul) ובקונגרס החלל העולמי שנערך לאחרונה בדובאי. התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי ההגנה האווירית, המכ”מים, הלוויינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר.


בתמונה: מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי (קרדיט צילום התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות