חדשות היום

Workato מגייסת מימון של 200 מיליון דולר בסדרה E לפי שווי של 5.7 מיליארד דולר כדי להאיץ צמיחה שיא ולנצל את הביקוש הגואה למיכון ארגוני

פלטפורמת המיכון הארגוני תשתמש בכספים כדי להרחיב עוד יותר את הפעילות ב-EMEA ולפתוח משרדים במדינות הבנלוקס והמדינות הנורדיות

לונדון, 10 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Workato, פלטפורמת האוטומציה הארגונית המובילה, הודיעה על מימון בשיעור 200 מיליון דולר מסדרה E בהובלת Battery Ventures, ובהשתתפות שווה של Insight Partners, Altimeter Capital ו-Tiger Global. בסבב הגיוס הזה השתתפו גם Geodesic Capital ו-Redpoint Ventures. המימון החדש מבוסס על הערכת שווי של Workato בגובה 5.7 מיליארד דולר. הוא מגיע תשעה חודשים בלבד לאחר גיוס של 110 מיליון דולר בסדרה D. Workato גייסה עד היום למעלה מ-420 מיליון דולר בכל סבבי הגיוס.

ההשקעה מגיעה בתקופה של צמיחה מהירה עבור Workato ושוק המיכון בכללותו. ארגונים מכירים בצורך הדחוף להגביר את זריזות התגובה, החדשנות והיעילות שלהם על רקע של המרה ושינוי. המגיפה הניעה צורך גדול עוד יותר במצוינות עסקית, וחברות הגיבו במיכון תזרימי עבודה מרכזיים. כעת הן מחפשות כלי Low Code שמעצימים את העובדים לעבוד במהירות ובאוטונומיות.

לאחר השקת הדטה סנטר שלה בפרנקפורט מוקדם יותר השנה, לטובת EMEA, Workato מתכננת להשתמש בכספים כדי לנצל עוד יותר את ההזדמנויות באזור. החברה גדלה ב-243% באירופה בלבד במהלך 12 החודשים האחרונים כאשר ארגונים, בעקבות המגיפה, פנו למיכון תזרימי עבודה כדי לשפר את היעילות העסקית, תוך חיפוש כלי Low Code שיעצימו את העובדים ויאפשרו עבודה מהירה ואוטונומית יותר. Workato הגדילה את מספר העובדים באזור ב-273% ובסיס הלקוחות שלה ב-EMEA צמח פי 2.14 השנה וכולל כעת גם חברות כמו Freenow ו-Adevinta.

הכספים שגויסו ישמשו להרחבת צוות ההצלחה של הלקוחות ב-EMEA וכן את ההנהלה הבכירה, עריכת כנס המשתמשים הראשון באירופה, הקמת הנהלה מייעצת ללקוחות באירופה והרחבת אקו סיסטם השותפים שלה. ההשקעה תופנה גם לחיזוק הנוכחות האירופית שלה. לחברה יש כיום פעילות באירלנד, ספרד, צרפת, גרמניה, בריטניה וישראל וכעת היא מחפשת לפתוח משרדים נוספים באזורים כולל בנלוקס והמדינות הנורדיות כדי לשרת לקוחות שממוקמים באזורים אלה.

אחד ממהלכי המפתח שבוצעו בהמשך לתוכניות הצמיחה וההתרחבות החזקות של Workato באירופה היא שכירת שירותיו של רוברט אקסטרום. הוא מצטרף ל-Workato כסגן נשיר ומנכ”ל EMEA עם משרד ראשי במינכן. רוברט מביא ניסיון של למעלה מעשרים שנות ניהול בשוק התוכנה הארגונית, לאחר שמילא תפקידי ניהול בחברות רב לאומיות מובילות כולל דל, EMC וזירוקס. לפני שהצטרף ל-Workato, הוא שימש כסגן נשיא ומנכ”ל ב-Blue Prism, ספקית מיכון ארגוני חכם.

החברה תשתמש בסבב המימון האחרון גם האופן גלובלי כדי להאיץ עוד יותר את מפת הדרכים והמנהיגות של החברה בתחום המיכון הארגוני, בנוסף להמשך הנעת המהלכים לשימוש במיכון לצורכי אינטגרציה. Workato, שכבר נחשבת למובילה בחיבור ושילוב של אפליקציות, משיקה את התוכנית 10,000 Connector Initiative עם רכישת RailsData, המתמחה בקישוריות של אפליקציות, בסיסי נתונים והתקנים באמצעות API. עם אלפי אפליקציות בשימוש ארגוני, הקישוריות קריטית להשגת מיכון בקנה מידה גדול.

באופן היסטורי חברות נאלצו לפרוס מגוון כלי אינטגרציה ומיכון כדי לייעל את התהליכים שלהן ברמת הנתונים, התהליכים, ה-API וה-UX. מודל זה מאוד לא יעיל ביותר, וחברות נהרו ל-Workato מכיוון שהיא מספקת את כל היכולות הללו בפלטפורמה אחת ב-Low Code המאפשרת למשתמשים עסקיים ולמחלקות IT לשתף פעולה במיכון תהליכים.

“עסקים עדיין נאבקים להשיג המרה אמיתית מכיוון שכלי פיתוח מהיר וכלי אינטגרציה אינם יכולים להתאים לצרכי הארגונים כיום”, אמר ויג’אי טלה, מנכ”ל Workato ומייסד שותף. “פלטפורמת המיכון הארגוני של Workato, פלטפורמה אחת למיכון ואינטגרציה שיכולה לשמש את העסקים וה-IT כאחד, נותנת מענה לאתגרים שעומדים בפני חברות כאשר מנסות לבצע מיכון בקנה מידה גדול, ומאפשרת לארגונים להשיג את המהירות והזריזות הדרושים לשינוי ארגוני. אנחנו נרגשים להפעיל את סבב המימון החדש הזה עבור הלקוחות שלנו כשהם ממשיכים לדחוף את גבולות החדשנות”.

הוא הוסיף: “השוק האירופי מתחיל להדביק את הפער במונחים של אימוץ אוטומציה ארגונית כאשר ארגונים מחפשים אמצעי להניע את התוצאות העסקיות בקנה מידה גדול כשהם מתאוששים מכישלונות שנגרמו על ידי המגפה. אנו שמחים להיות מסוגלים להגביר את הפעילות שלנו באזור באמצעות השקעה זו ולשפר את השירותים עבור הלקוחות האירופאים שלנו”.

“מאז הובלנו את סדרה B של Workato בשנת 2018, התרגשנו לראות את הצמיחה המתמדת של השימוש בקרב לקוחות Workato – רבים מהם מובילים בתעשיות שלהם – ואת מעמדה המגבש של Workato כמובילה בשוק המיכון, אחד המגזרים הטכנולוגיים הצומחים במהירות הרבה ביותר”, אמר ניראג’ אגרוואל, שותף כללי ב-Battery Ventures. “ישבנו בכיסא בשורה הראשונה וראינו כיצד Workato באמת משנה רבים מהעסקים של לקוחותיה, וזו אחת הסיבות לכך שאנחנו ומשקיעים קיימים אחרים בחברה מתרגשים להוביל את סבב הגיוס החדש הזה”.

“האירועים של 10 החודשים האחרונים הפכו את המצוינות התפעולית לקריטית מתמיד, ועסקים מבינים שאוטומציה ארגונית היא אבן יסוד להשגת הזריזות, החדשנות והביצועים המוגברים שהם צריכים כדי להצליח בכל סביבה”, אמרה פאולין יאנג, שותפה ב- Altimeter Capital. “שוק מוצרי האוטומציה רק ימשיך להתרחב, ואנו מאמינים של-Workato יש את הטכנולוגיה, השותפויות וצוות המנהיגות הטובים ביותר כדי לנצל את ההזדמנות המרגשת הזו”.

הלקוחות סומכים על Workato כפלטפורמת האוטומציה המועדפת עליהם ושלושה מתוך ארבעה לקוחות הופכים תהליכים עסקיים לאוטומטיים בשלוש פונקציות עסקיות או יותר.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות