חדשות היום

אברא זכתה בפרויקט שדרוג מערכות הליבה של חברת Aquestia לענן של מיקרוסופט בהיקף של כ-10 מיליון שקלים

בפרויקט יוטמעו מערכות ERP, CRM ו- BI של מיקרוסופט בענןAzure  לשלוש החברות א.ר.י, דורות, OCV שאוחדו על ידי Aquestia

אברא, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע, זכתה בפרויקט שדרוג מערכות הליבה של חברת Aquestia לענן של מיקרוסופט. הפרויקט כולל תכנון, יישום והטמעה של פלטפורמת האפליקציות העסקיות של מיקרוסופט לרבות מערכת ERP Finance & Operations, מודול שירות, מודול שיווק ומכירות ומערכת BI מבוססת Power BI. היקף הפרויקט – כ-10 מיליון שקלים.

פרויקט זה מביא לידי ביטוי את הפריסה הגלובאלית של אברא בישראל ובארה”ב. בשלב הראשון, במהלך שנת 2022, תיפרס המערכת בישראל ובשלב השני –  בארה”ב.

Aquestia הינה מובילה עולמית בייצור מוצרים ופתרונות להגנה על מערכות מים והולכת נוזלים. היא מיזוג של חברות המים הקיבוציות  – א.ר.י ודורות ו-OCV  האמריקאית. בפרויקט יוחלפו מערכות ישנות בשתי החברות בארץ, שאחת מהן עובדת היום עם הגרסה הישנה של המערכת AX 2009 ויאוחדו תהליכים שנובעים ממיזוגן של 3 חברות לחברה אחת גדולה. המערכת שתוטמע תהווה פלטפורמה אחידה מבוססת ענן, הכוללת מערכת אבטחת מידע מתקדמת. המערכת תשרת מאות משתמשים.

אורי רייביץ,  סמנכ”ל ERP בחטיבת מיקרוסופט מוסר: “אני שמח שAquestia בחרה בנו ליישם מערכת מורכבת זו בזכות הנסיון ארוך השנים שלנו באברא בהובלת פרויקטים גדולים ומורכבים. יחודיותו של הפרויקט בכך שנטמיע וניישם מערכת ERP  רחבה, אשר נותנת פתרון שלם לכל התהליכים הקשורים  ל-ERP ובנוסף היא כוללת גם רכיבי CRM חדשני, מערכת BI – Power BI, מערכות בינה מלאכותית (AI) ופתרון לניהול ההנדסה. “

יונתן ברנע, Aquestia CIO מוסר:”אנו שמחים מאוד על ההתקשרות עם חברת אברא לביצוע פרויקט מורכב זה. מעבר להיבט של הטמעת מערכת מתקדמת ומובילה בשוק, הפרויקט מהווה הזדמנות עסקית ותפעולית בתהליך המיזוג של 3 החברות, כולל בחינה ושיפור של כל התהליכים ויישום יכולות דיווח וניהול ברמת החברה המאוחדת.”

את ניתוח וריכוז הדרישות העסקיות של Aquestia וכלל תהליכי הבחירה הובילה היועצת מיקה חייא.


אורי רייביץ סמנכל בחטיבת מיקרוסופט בחברת אברא קרדיט צלמת ליבי קטן נאור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות