חדשות היום

מאסיבית מתרחבת לשוק הבטחוני: החברה חתמה על הסכם לשת”פ אסטרטגי עם חברת כנפית להתקנת מדפסת מאסיבית 10000

כנפית היא חברה ישראלית העוסקת בייצור מוצרים ממתכות וחומרים מרוכבים לתעשיית התעופה, החלל, המכשור הרפואי ולתעשיות הביטחוניות;

מדפסת מאסיבית 10000 מיועדת לייצור תבניות לייצור חלקים מחומרים מרוכבים (קרבון או פיברגלס) בתעשייה, ובאמצעותה ניתן להדפיס תבניות, וכלי עזר לייצור במידות גדולות;

מאסיבית ממשיכה במכירה מוקדמת של מאסיבית 10000, עוד לפני השקתה ב-2022. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021, לחברה 12 הזמנות עתידיות למדפסת;

מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit 3D) חודרת, לראשונה, לשוק התעשייה הביטחונית: החברה, שעוסקת בפיתוח, ייצור ומכירת מדפסות תלת-מימדיות וחומרי הדפסה, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת כנפית, לצורך התקנת מדפסת מאסיבית 10000 המתקדמת במתקניה של כנפית וביצוע מבדקי לקוח (בטא).

כנפית היא חברה ישראלית העוסקת בייצור מוצרים מחומרים מרוכבים, מתכות והשילוב בניהם  לתעשיית התעופה, החלל, המכשור הרפואי ולתעשיות הביטחוניות. החברה מתמחה בארבעה תחומים עיקריים: (א) תכנון וייצור מוצרים ומכלולים; (ב) ייצור חלקי מבנה הכללות והרכבות לכלי טייס, (ג) הדפסת תלת ממד של חלקי טיטניום (כולל משתלים רפואיים) אלומיניום ופלסטיק; (ד)  תכנון עיצוב וייצור של אבי טיפוס וכלי ייצור והרכבה. בין היתר, כנפית מייצרת חלקים והרכבות לשחקני מפתח בשוק התעופה הישראלי – כגון תעשייה אווירית, אלביט מערכות, רפא”ל, חיל האוויר, משרד הביטחון ועוד.

מדפסת מאסיבית 10000 נמנית על דור המדפסות העתידי של מאסיבית. המדפסת, הפועלת בטכנולוגיה שלCast In Motion  (יציקה בתנועה), מיועדת לייצור חלקים מחומרים מרוכבים, ובאמצעותה ניתן להדפיס תבניות, כלי עזר לייצור ודגמים במידות גדולות, שישמשו חברות תעשייתיות לייצור. מאסיבית ממשיכה במכירה מוקדמת של המדפסת המתקדמת, עוד טרם השקתה המתוכננת ב-2022. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021, למאסיבית היו 12 הזמנות עתידיות (לא מחייבות) של מאסיבית 10000, שאותן היא מתכננת לספק בחציון השני של 2022. ההזמנה של כנפית תסופק באופן מיידי, והינה ההזמנה ה-14 למדפסת מאסיבית זו.

מנכ”ל מאסיבית, מר ארז צימרמן, אמר: “אנו שמחים לחתום על הסכם ראשון מסוגו לשיתוף פעולה אסטרטגי עם כנפית – אחת מהחברות הביטחוניות החשובות בישראל. ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית בהגשמת יעדיה של מאסיבית והאסטרטגיה העסקית שלה”.

סמנכ”ל פיתוח עסקי, שיווק ומכירות בכנפית, מר שחר פיין, אמר: “כנפית זיהתה את הפוטנציאל המשמעותי במדפסת מאסיבית 10000, שמאפשרת לייעל את תהליכי הייצור, לקצר משמעותית את אורכם ולהוזיל עלויות בצורה משמעותית”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות