חדשות היום

Hailo הודיעה על שיתוף פעולה עם NXP להשקת פתרונות AI עתירי ביצועים לתעשיית הרכב

מעבדי NXP הייעודיים לתעשיית הרכב ישולבו עם מעבד הבינה המלאכותיתHailo-8TM  ויציעו יכולות עיבוד רבות עוצמה הניתנות להרחבה, מאובטחות ויעילות להרצה של יישומי למידה עמוקה הנדרשות ליחידות הבקרה האלקטרוניות בתעשיית הרכב

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת NXP Semiconductors, מהיצרניות הגדולות והמובילות של שבבים לתעשיית הרכב. מטרת שיתוף הפעולה היא השקת מספר פתרונות בינה מלאכותית עבור יחידות הבקרה האלקטרוניות של כלי רכב. הפתרונות המשותפים ישלבו את מעבדי NXP היעילים והבטוחים לתעשיית הרכב (S32G ו-Layerscape) יחד עם מעבד היילו עתיר הביצועים Hailo-8TM AI. ביצועיו של מעבד היילו עולים על ביצועיהם של מעבדי AI אחרים למכשירי קצה, עם קצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וצריכת הספק טיפוסית של 2.5 וואט. פתרונות ניתנים להרחבה אלה מאפשרים להאיץ עיבודי בינה מלאכותית במכשיר קטן ממדים ובצריכת אנרגיה נמוכה – והם יסייעו לפתוח עידן חדש של חדשנות בתעשיית הרכב.

ישנה דרישה הולכת וגוברת לעוצמות עיבוד חזקות בכלי רכב כדי לעבד מספר גדל והולך של נתונים הנאספים על ידי חיישנים רבים ולספק על בסיסם שירותים חדשים. הפתרונות המשולבים של היילו ו-NXP מאפשרים עיבודי AI שניתנים להרחבה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחה ומעטפת נמוכה של צריכת הספק הפותרת את אחת מנקודות הכאב הגדולות של יצרני רכב (OEM) ושל ספקים מובילים (Tier 1). הפתרונות מספקים מענה לאתגרים של נצילות אנרגיה, יכולת הרחבה בלתי תלויה לעיבוד גנרי ועיבודי AI והם מציעים אקו-סיסטם של תוכנות קוד פתוח עבור אפליקציות ותוכנות.

“פלטפורמות העיבוד של NXP לכלי רכב תוכננו לעמוד בצרכי העתיד של הנהגים ולתמוך בחדשנות של התעשיה”, מסר בריאן קרלסון, מנהל שיווק עולמי לפתרונות רישות ובקרה של כלי רכב בחברת NXP. “בעקבות שילוב הפתרונות שלנו עם שבבי ה-AI עתירי הביצועים של היילו נוכל לספק לתעשיית הרכב פתרונות AI יעילים אנרגטית, ניתנים להרחבה ובטוחים עבור דור חדש של מכוניות חכמות”.

פתרון משותף ראשון מסוג זה הוא שילוב של מעבד S32G מבוסס ARM של NXP עם עד שני מעבדי Hailo-8tm AI שיספקו ביחד קצב עיבוד של עד 52 טרה פעולות בשנייה (TOPS). הוא יספק לתעשיית הרכב פתרון עתיר ביצועים ליישומים שונים ולעיבוד נתונים בזמן אמת עבור  gateways, בקרי דומיינים ובקרים אזוריים מוטי שירות ופלטפורמות עיבוד בטוחות. הפתרון השני משלב את פלטפורמת Layerscape של NXP מבוססת ARM עם עד 6 מעבדי Hailo-8tm AI המספקים קצב עיבוד של עד 156 פעולות בשנייה (TOPS).

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם שחקן מרכזי כמו NXP כדי להציג את הפוטנציאל האמיתי שגלום בבינה מלאכותית עבור תעשיית הרכב ומעבר”, מסר אור דנון, מייסד משותף ומנכ”ל Hailo. “שותפות זו מחזקת את מעמדנו בתעשיית הרכב ומאפשרת לנו להמשיך להתמודד עם הצורך הגובר בטכנולוגיות יעילות ואמינות שמעבדות באופן מהיר ויעיל יותר מידע מחיישנים – וזאת כדי לסלול את הדרך לרכב אוטונומי מלא. אנו מצפים להמשיך לעבוד עם NXP כדי להרחיב את פתרונותינו לעיבוד נתונים במכשירי קצה ברמות ביצועים ללא תחרות למגוון רחב של אפליקציות תובעניות ובהן אפליקציות לתעשייה ולמכשור כבד, רובוטיקה ועוד”.

מגוון לקוחות כבר עושים שימוש בפתרונות המשולבים של היילו ו-NXP. ביניהם חברת MOTER Technologies Inc. שמשתמשת במעבד מעבד S32G מבוסס ARM של NXP המשולב עם מודול ההאצה Hailo 8TM M.2 AI להרצת יישומי ביטוח מבוססות דפוסי שימוש של הנהגים.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עם Macnica מיפן ו-KFAI מצפון אמריקה, עם Lanner ו-VeCow מטייוואן, עם החברות MicroSys Electronics ו-Kontron מגרמניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard ו-Socionext.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 160 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עשרות עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


תמונה- צוות עובדי Hailo בישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות