אהבה מהסרטים: חופשה זוגית ביעדים בהם צולמו סרטים רומנטיים מסביב לעולם

בשנתיים האחרונות, כאשר ההגבלות ואפשרויות התנועה משתנות ללא הרף, רבים בילו בבית יותר מאי-פעם ופנו לעיתים קרובות אל המסך הקטן כדי להימלט לעולמות בדיוניים. לא מעט בוחרים לברוח מהעולם האמיתי באמצעות צפייה בסרטים רומנטיים קלאסיים. בין שאם התאהבתם בדמות, נמסתם מול סצנה אייקונית של נשיקה או התרגשתם מהנופים הרומנטיים והציוריים, הסרטים הרומנטיים מעניקים לנו כבר יותר ממאה שנה סצנות בלתי נשכחות ורגעים שגורמים ללב להחסיר פעימה. Booking.com, ששמה לה למטרה לאפשר לכולם לראות ולחוות את העולם בדרך הקלה והנוחה ביותר, סקרה למעלה מ-28 מיליון מקומות אירוח ביותר מ-153,000 יעדים ואזורים ברחבי העולם כדי להציע לכם לחגוג את יום האהבה באחד מהמקומות היפהפיים ששימשו כרקע לכמה מהסרטים הרומנטיים הפופולריים ביותר. אם אתם מפנטזים על החופשה הזוגית הבאה שלכם הנה שבעה יעדים מושלמים שיעזרו להצית מחדש את אש האהבה שלכם בטיול רומנטי, כאשר זה יהיה מספיק בטוח לחזור ולטייל בעולם.

צ’רלסטון (Charleston), דרום קרוליינה, ארה”ב

רחובות צ’רלסטון בדרום קרוליינה יהיו מוכרים בוודאי למעריצי הסיפור שעוסק באהבת אמת, מחויבות וגורל שהונצח בסרט פופולרי המבוסס על הרומן מאת ניקולס ספארקס. הודות לרחובות הציוריים מרוצפי האבן של העיר, לאדריכלות היפהפייה, לשכונות המקסימות ולעצי האלון המרשימים, קל לראות כיצד הדמויות המרכזיות בסרט למדו זו מזו והתאהבו כאשר בילו את הקיץ מתחת לעצים. בלב צ’רלסטון, בה צולם רוב הסרט, תוכלו לשהות במלון ההיסטורי  Belmond Charleston Place. מקום אירוח יפהפה זה כולל ספא, מסעדה עם מוזיקת ג’אז חיה ומטבח אמריקני מודרני בסגנון דרומי, וכן בריכת מים מלוחים מקורה וחיצונית.

לייק יוניון (Lake Union), סיאטל, ארה”ב

לייק יוניון (Union Lake) ,סיאטל, ארה”ב
קרדיט: Booking.com

סרט רומנטי קלאסי המתרחש בסיאטל זכה להצלחה מסחרית גדולה, ונחשב לעתים קרובות לאחד הסרטים הרומנטיים הפופולריים ביותר שצולמו אי פעם. הצופים מגלים את יופיים של הבתים הצפים בלייק יוניון שבסיאטל כשהדמות הראשית בסרט עוזבת את שיקגו ועוברת לבית סירה יפהפה בסאות’ לייק יוניון. אם הצפייה בסרט עשתה לכם חשק ליהנות מהנוף הרומנטי של האגם, תוכלו לבחור במקום האירוח Silver Cloud Inn – Seattle Lake Union הממוקם בסאות’ לייק יוניון, שני קילומטרים בלבד ממגדל מחט החלל (Space Needle) האיקוני. מקום האירוח מציע חדרים מרווחים המשקיפים על האגם וכוללים מיטות נוחות, כך שלא תסבלו מנדודי שינה בסיאטל.

נוטינג היל (Notting Hill), לונדון, בריטניה

שכונה יוקרתית זו בלונדון הפכה לשם נרדף לסיפור האהבה המתוק על בעל חנות ספרים בודד שמתאהב בכוכבת קולנוע מפורסמת. הסיפור מתרחש בשכונה התוססת נוטינג היל בלונדון, כשברקע שוק פורטובלו רואד (Portobello Road) המקסים, הבתים הוויקטוריאניים היפהפיים והמסעדות והברים שוקקי החיים.  
איפה כדאי להתארח? The Portobello Hotel, הממוקם בלב שכונת נוטינג היל האופנתית והתוססת, הוא מלון בוטיק יוקרתי שנמצא מרחק הליכה קצרה מרחוב פורטובלו רואד והשוק המפורסם שבו, ומציע חדרים מעוצבים להפליא, שבחלקם יש רהיטים המשווים להם אופי מיוחד, למשל מיטות עגולות או אמבטיות על רגליים.

קזבלנקה (Casablanca), מרוקו

מרוקו ,(Casablanca) קזבלנקה
קרדיט: Booking.com              

עוד יעד שסרט נקרא על שמו, והפעם אחד מהסרטים הגדולים בכל הזמנים. זהו סרט הוליוודי קלאסי שהדמויות שבו מוצאות את עצמן במשולש אהבה בתקופה של מאבקי כוח פוליטיים ואי-שקט אזרחי. על אף שהסיפור מתרחש בבירה הכלכלית והעסקית של מרוקו, הסרט צולם כמעט במלואו באולפנים בהוליווד. כיום, העיר הקוסמופוליטית קזבלנקה היא מקום אטרקטיבי לזוגות המחפשים רומנטיקה, ויש בה בוטיקים אקסקלוסיביים ומסעדות נהדרות. אם אתם מחפשים אחר רגעים רומנטיים וחופשה שלווה עם אדם אהוב, תוכלו להתארח במלון Four Seasons Hotel Casablanca. המלון כולל את כל מה שצריך לחופשה רומנטית – נוף לים, בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה, חמאם ומרכז ספא.

פלביני-סור-אוזרין (Flavigny-sur-Ozerain), צרפת

חובבי המתוקים יאהבו את הסרט הרומנטי הבריטי-אמריקני הזה על אישה שפותחת חנות שוקולד עם בתה הצעירה בעיירה צרפתית קטנה ומשנה את חייהם של כל הסובבים אותה. הכפר מהסרט נקרא לאנסקנה-סו-טאן (Lansquenet-sous-Tannes), אבל הצילומים התקיימו בעיירה הציורית פלביני-סור-אוזרין (Flavigny-sur-Ozerain). זהו יעד מימי הביניים הממוקם על ראש גבעה וכולל בתי אבן, מסעדות מתוחכמות ואת מנזר פלביני (Flavigny Abbey), שנוסד בשנת 717. בשביל להנות מאווירה הייחודית של העיר תוכלו להתארח במקום האירוח היפהפה Maison Galimard. מאחורי החזית המסורתית הכפרית של המקום, מסתתרים כל המתקנים המודרניים הנחוצים לשהייה נוחה, והוא ממוקם במיקום נוח המאפשר לחקור את העיירה הצרפתית הקטנה.

טוקיו (Tokyo), יפן

העיר התוססת טוקיו מהווה רקע לסרט הפופולרי בקרב חובבי קולנוע, שבו אישה צעירה ושחקן אמריקאי בגיל העמידה מפתחים מערכת יחסים אפלטונית כשהם שוהים באותו מלון. הדרמה הקומית הרומנטית צולמה ברבעים התוססים שינג’וקו (Shinjuku) ושיבויה (Shibuya), עם שלטי הניאון המפורסמים והחנויות האופנתיות. כל סצנות המלון מתרחשות במלון Park Hyatt Tokyo, וסצנת הבר המפורסמת צולמה בבר האיקוני של המלון הממוקם בקומה ה-52, שממנו נשקפים נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של טוקיו ושל הר פוג’י. 

שמורת הציד הלאומית שאבה (Shaba National Game Reserve), קניה

שמורת הציד הלאומית שאבה (Reserve Game National Shaba), קניה
קרדיט: Booking.com

אם נלך לצד הפראי, אחד מהסרטים זוכי האוסקר הוא דרמה רומנטית על ברונית דנית וצייד שמתאהבים זה בזו בקניה של תחילת המאה העשרים. הסרט העדין הזה יגרום לכם להתאהב לא רק במשחקו העוצמתי של השחקן, אלא גם בקניה ובנופיה המרשימים, בחיות הבר ובפרחים הצבעוניים. אם בחרתם בחופשה בלב שמורת הטבע והציד, תוכלו לבחור במקום האירוח  Sarova Shaba Game Lodge , אשר ניצב על גדת נהר אווסו (Ewaso) וצומחים בו העצים האופייניים למקום. הוא כולל בריכת דגים ובריכת שחייה גדולה.


תמונת כותרת: צ’רלסטון (Charleston) דרום קרוליינה, ארה”ב. קרדיט: Booking.com

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות