חדשות היום

איסטרוניקס ו-BBT.live חתמו על הסכם שיתוף פעולה

חברת איסטרוניקס וחברת בי טכנולוגיות בפס רחב (BBT.live) חתמו על הסכם שיתוף פעולה לאספקת פתרונות תקשורת מאובטחת המבוססת על תשתיות ענן. חברת איסטרוניקס תספק את יחידות הקצה וכן שירותי אינטגרציה ופתרונות turn key  וחברת BBT תספק במודל SaaS את הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה, המבוססת על טכנולוגיית SASE/SD-WAN. במסגרת הסכם זה, החברות יפעלו יחד לשיווק הפתרון ולהטמעתו וכן בתמיכת הלקוחות.

BBT.live פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך, המשנה את הדרך בה ספקי התקשורת מעניקים שירות לקוחותיהם במגוון תחומים, כגון: העברת נתונים בזמן אמת בין הסניפים שלהם בעזרת תקשורת לסביבת הענן, בכמות ובאיכות הדרושים למשרדים מבוזרים תוך כדי שמירה קפדנית על אבטחת המידע. BBT.live מגשרת על הפער הקיים בין הצורך בתקשורת מהירה ומאובטחת, תשתית טכנולוגית חדשנית ודרישות השוק החדשות לבין היכולת של ספקיות התקשורת לספק שירות איכותי, רווחי וקל לתפעול.

המוצר של BBT.live הינו פלטפורמת תוכנה המאפשרת קישורית רחבת פס, על טווח מאובטח, בין משרדים, סניפים, ומשרדי בית מרוחקים. התוכנה מאפשרת לנותני שירותים ומפעילי תקשורת לחסוך בעלויות, להעלות את איכות הקישוריות, לשפר את רמת האבטחה ואת חוויית המשתמש. התוכנה מבוססת על טכנולוגיה שמאפשרת יצירת רשת פרטית מוצפנת בצורה אוטומטית על גבי תשתיות שונות, ציבוריות, כגון אינטרנט, סלולר וקווים ייעודיים. בנוסף, הפלטפורמה כוללת מערכת בינה מלאכותית AI, המסייעת בקבלת החלטות חכמות בצורה דינמית בנוגע לניתוב המידע, ניצול הרשת ועוד. המערכת מנוהלת בשליטה מרכזית בענן,  משם ניתן לקבוע את מדיניות הניתובים , הפצת המידע בהתאם למדיניות הארגון, לתכנן, ליישם ולנטר את המערכת. מערכת הניהול הנ”ל היא חלק מרכזי במוצר, המאפשרת שליטה ובקרה טובים בהרבה בהשוואה לפתרונות המסורתיים.

“אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם חברת “BBT , אומר דורון איתן, מנהל רכיבים ומערכות משובצות באיסטרוניקס, “אנו כחברה המייצגת את מיטב יצרניות הציוד בעולם ובעלי ניסיון רב באינטגרציה בהטמעה, יחד עם הטכנולוגיה של BBT מביאים לשוק פתרון חדשני אשר ישנה את אופן אספקת  שירותי  תקשורת, תוך   כדי  שילוב   הטכנולוגיה  של  BBT על  מוצרי  Intel, Lenovo        ו- Advantech שאנו מפיצים.”

“אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם איסטרוניקס ” אומר משה לוינסון, מקים ומנכ”ל BBT, “הסינרגיה בין שתי החברות תאפשר לנו לפתוח את השוק לפתרונות חדשניים המביאים ערך ללקוחות הסופיים ולספקיות השירות כאחד.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות