חדשות היום

נחתם הסכם שיתוף פעולה חדש לקידום סטרטאפים בנגב המערבי

קבוצת Sarona Partners יחד עם קבוצת BDO מודיעות על הסכם שיתוף פעולה חדש לקידום סטרטאפים במרכז החדשנות באופקים

ההסכם שנחתם נועד לייצר שיתוף פעולה אסטרטגי בין מרכז החדשנות של שרונה פרטנרס, שמוקם בימים אלו בעיר אופקים ובין BDO פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי המובילה בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, יעניקו BDO יחד עם שרונה פרטנרס כלי אסטרטגיה ופיתוח עסקי לסטרטאפים הצומחים באקו סיסטם בנגב המערבי. באמצעות הקשרים העסקיים הענפים של פירמת BDO, הקיימים במעל ל-160 מדינות, תתאפשר פלטפורמה לפריצה גלובאלית של הסטרטאפים תוך עבודה משותפת עם צוותי המומחים וזאת במטרה ליישום הכלים בשטח, קשרי משקיעים ויציאה לשוק הבינלאומי.

איתן פרדו-רוקואס, מנהל פיתוח עסקי קבוצת Sarona Partners: ״אנחנו שמחים על הסכם שיתוף הפעולה – שמטרתו היא להמשיך לייצר ערך לסטרטאפים של הנגב המערבי במרכז החדשנות שלנו.

בזכות החוזקות של BDO בתחומים מגוונים ובמדינות רבות, כמו הודו למשל או ענף החקלאות המתפתח, הסטרטאפים יוכלו לפרוץ לשווקים ותחומים חדשים״.

נירית מור, סמנכ”לית פיתוח עסקי ושיווק בפירמת  BDO ״BDO מברכת על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם קבוצת   Sarona Partners ועל יוזמת הקבוצה לבניית מרכז החדשנות בעיר אופקים.

לפירמה פעילות ענפה באזור הדרום ולכן אנו שמחים במיוחד לקחת חלק בעיצוב דור העתיד של היזמים באזור הנגב המערבי. אנו מאמינים ששיתוף פעולה מסוג זה עתיד להניב ערך רב לסטרטאפים אשר עתידים לקבל כלים משמעותיים לצליחת המסע להיות היוניקורן הבא”.


תמונת כותרת: הדמייה למשרדי שרונה פרטנרס באופקים. צילום: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות