חדשות היום

Untether AI מינתה את איסטרוניקס למפיצה של מוצריה בישראל

חברת   Untether AI™, החלוצה בארכיטקטורה “מחשוב בזיכרון”  (at-memory compute architecture) והאצת ביצועים במימוש היסקים לבינה מלאכותית, מינתה את חברת איסטרוניקס למפיצה של  מוצריה בישראל.

ארכיטקטורת הדור הבא להאצת ביצועים בתחום בינה מלאכותית

הגידול הדרמטי בשימוש בבינה מלאכותית, יחד עם הדרישות המחשוב הכבדות של הטכנולוגיה, מאתגר  את ארכיטקטורות המחשוב המסורתיות ומגדיל באופן דרסטי את צריכת ההספק בחוות שרתים ומרכזי נתונים. ארכיטקטורת ה”מחשוב בזיכרון” שלAI  Untether מהווה פריצת דרך ומשנה את הפרדיגמה ליעילות בתחום המחשוב של בינה מלאכותית.

כרטיסי ההאצה של חברת Untether AI , tsunAImi accelerator cards, המבוססים על רכיבי runAI, מספקים יעילות אנרגטית שוברת שיאים וביצועי מחשוב גבוהים להאצת היסקים.

“השותפות שלנו עם איסטרוניקס תספק ללקוחותינו איכות ושירות לקוחות יוצאי דופן”, אומר Arun Iyengar, מנכ”ל Untether AI. “ההבנה העמוקה של איסטרוניקס בתעשיית ההייטק והאלקטרוניקה והנוכחות המקומית החזקה שלה בישראל מבטיחים מיצוי מרבי של פוטנציאל פתרונות הבינה מלאכותית שלנו בשוק הישראלי.

“באיסטרוניקס, אנו מתפתחים ללא הרף ושמחים בשותפות העסקית שלנו עם Untether AI.

עם Untether AI, מצאנו טכנולוגיה חדשנית, חזקה וייחודית המשלימה בצורה נהדרת את מגוון הפתרונות שלנו”, אומר דורון איתן, מנהל קבוצת פתרונות משובצים. “הוספת קו המוצרים של כרטיסי ההאצה של חברת Untether AI מתאימה באופן טבעי לקהל הלקוחות ההולך ומתרחב שלנו בישראל”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות