Intelsat בחרה בגילת לאספקת פתרון תמסורת סלולרית מבוסס לווין בהיקף של מיליוני דולרים לחברת תקשורת סלולרית מובילה ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו

הפתרון של גילת יאפשר להרחיב ביעילות את הכיסוי התקשורתי ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו (DRC), המדינה השנייה בגודלה באפריקה. הפרויקט יותקן בקרוב לאלף אתרי תקשורת סלולרית מרוחקים בשלב הראשון

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה על יד Intelsat מפעילת הרשת הלוויינית והיבשתית הגדולה בעולם, לאספקת פתרון תמסורת סלולרית מבוסס לוויין בהיקף של מיליוני דולרים, לחברת תקשורת סלולרית מובילה ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו (DRC).

חברת Intelsat פרשה את שירות ה-CellBackhaul שלה יחד עם פלטפורמת ה- SkyEdge II-c של גילת וטרמינלי לוויין ה-Capricorn בתדר Ku, על מנת לספק תקשורת סלולרית לכמעט 1,000 אתרים מרוחקים שלא זכו עד כה לשירותי תקשורת. הפתרון מאפשר תקשורת לאזורים כפריים מרוחקים ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, המדינה השנייה בגודלה באפריקה, בעלת אוכלוסייה הולכת וגדלה של למעלה מ-90 מיליון בני אדם. שיתוף הפעולה בין Intelsat וגילת מרחיב באופן משמעותי את הקישוריות הניידת לאזורים מרוחקים בהם הקמה של רשתות תמסורת יבשתיות אינה מעשית, יקרה או לא ניתנת לפריסה.

“טכנולוגיית הלווין של חברת גילת, המובילה בתעשייה מבחינת ניסיון ויחס עלות-תועלת, הינה כלי מפתח בפתרון שלנו ומגדילה באופן משמעותי את היכולת שלנו להציע את השירותים הנכונים והמומחיות, המאפשרים לספק ללקוחות שלנו דרך חסכונית להרחבת הכיסוי התקשורתי לאזורים מרוחקים במחיר ללא תחרות”, אמר בריאן ג’קינס, מנכ”ל וסמנכ”ל רשתות בIntelsat . “Intelsat מעריכה את שיתוף הפעולה המתמשך עם חברת גילת, ופועלת עימה לגשר על פערים שנותרו ללא מענה מצד טכנולוגיות ופתרונות אחרים.”

השילוב של הרשתות וטרמינלי ה-VSAT של גילת עם פתרון התמסורת הסלולרית על גבי לוויין של Intelsat,  הכולל את הכיסוי הרחב, הגמישות ותפעול הרשת של Intelsat שהינה הרשת הגלובלית הגדולה מסוגה, מאפשר למפעילות תקשורת סלולרית לפרוס את שירותיהן באזורים בהם שירותי תקשורת יבשתית אינם אפשריים.

“אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי Intelsat להשתתף בפרויקט להאצה ושדרוג של שירותי תקשורת באזורים מרוחקים,” אמר אמיר יפה סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה של גילת. “באמצעות העסקה האסטרטגית והחשובה ב-DRC עם Intelsat, אנו מספקים ערך שאין דומה לו ללקוחות שלנו, ומקדמים את חייהם של אנשים ברחבי העולם באמצעות גישור על הפער הדיגיטלי. בהסתכלות רחבה יותר ובהתחשב בהטמעות הנוספות של גילת באזורים אחרים, קל להעריך את העוצמה הגדולה של פתרון התמסורת הסלולרית של גילת, אשר עוצב במיוחד לענות לצרכי הרשתות הסלולריות הספציפיים כולל פרישה עתידית של 5G.”


תמונת כותרת: מטה גילת. קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות