חדשות היום

הסטארטאפ devOcean של יוצאי CyberArk נחשף עם גיוס סיד מבכירים בגוגל ואמזון

הסטארטאפ devOcean, שמפתח פלטפורמת ניהול הגנה לאפליקציות ענן, השלים גיוס סיד של 6 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי קרן גלילות קפיטל ובהשתתפות שורת משקיעים פרטיים מובילים בתעשיית הסייבר, בהם מנהל האבטחה הראשי של Google לשעבר, ג’רהארד אשלבק, מנהל ביקורת האבטחה ב-Amazon, אדם הירש ומייסד Dome9 Security, זוהר אלון.

devOcean הוקמה בסוף 2021 על ידי דורון נעים (מנכ”ל), לשעבר ראש קבוצת מחקר ב-CyberArk וגיל מקמל (סמנכ”ל טכנולוגיות), מנהל קבוצת חדשנות ב-CyberArk, שהכירו במהלך שירותם המשותף ב-8200. החברה מפתחת פלטפורמת קצה לתעדוף וניהול אירועי אבטחה של כל אפליקציות הענן של הארגון.

הטכנולוגיה של devOcean מתמודדת עם הקושי שנוצר בארגונים שמפתחים אפליקציות בענן בקצב מהיר. אפליקציות אלה בנויות משכבות שונות המאובטחות בנפרד על-ידי פתרונות שונים ובהתאם, מנוהלות על ידי צוותים ומחלקות שונות בארגון (אבטחה, פיתוח, מוצר, וכו׳).עומס ההתראות המפוזרות בארגון בשילוב עם הדינמיות הגבוהה של סביבות ענן, מייצר מטריצה של אירועי אבטחה שקשה מאוד לנהל. devOcean מתחברת לכלי הסקיוריטי הרלוונטיים בארגון וממפה את אלפי אירועי האבטחה עבור כל אפליקציה. כך מתקצר משמעותית התהליך האופרטיבי: מרגע הזיהוי, דרך התעדוף, עד לציוות המתאים ונטרול הסיכון. החברה עובדת במודל SaaS ומעסיקה 15 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בישראל.

“devOcean היא הפלטפורמה הראשונה שיצרה שכבת SecOps ייעודית שמטרתה לעשות סדר בכאוס האבטחה של יישומי ענן”, אמר דורון נעים, מייסד משותף ומנכ”ל החברה. לצוותי אבטחה יש הרבה מוצרי אבטחה מתוחכמים שעוזרים למצוא בעיות, אף אחד לא עוזר להם היום לפתור אותם יחד וביעילות. הקמנו את החברה כדי לתת פתרון למנהלי ואנשי האבטחה שיעניק להם את השקיפות הדרושה להם כדי לקבל תמונת מצב מלאה של חולשות אבטחה וכיצד הם משפיעים על האפליקציה בכללותה, תוך מתן תובנות מהי הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה מסוימת.”

“הטכנולוגיה של devOcean משלבת את הידע העמוק שלנו הן בתחום הסייבר והן בסביבת הענן, והיא נוצרה במטרה לעזור לחברות לצמצם את הסיכונים המשמעותיים שנוצרים בסביבת הענן”, אמר גיל מקמל, שותף מייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות. “הפתרון שלנו מעניק ללקוחותינו את היכולת לפתח באופן חופשי את האפליקציות שהם רוצים וזאת ברמות האבטחה הגבוהות ביותר.”

“המורכבות וההתקדמות המהירה של יישומי Cloud Native מחייבים יצירת דור חדש של מוצרי SecOps המותאמים לענן ולאתגרים הקשורים אליו.”, אמר קובי סמבורסקי, שותף מנהל בקרן גלילות קפיטל. “אנחנו גאים להשקיע ב-devOcean ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם דורון, גיל והצוות בשלבי ההתרחבות, הצמיחה ופיתוח המוצר שאנו צופים שיהיה לו ביקוש מיידי ועצום בשוק.”

“היכולת הייחודית של devOcean לספר סיפור רב שכבתי שמאגד אירועי אבטחה ממקורות שונים באפליקציות ענן, חוסכת כסף וזמן יקר עבור צוותי האבטחה והפיתוח״, אמר ג’רהארד אשלבק, מנהל האבטחה הראשי של גוגל לשעבר.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות