חברת DIGILENT מציגה – בדיקות אוטומטיות בתצורת Linux עם Analog Discovery Pro מבית Analog

עם האפשרות לבדיקה אוטומטית, המערכת Analog Discovery PRO עוזרת למהנדסים לחקור ולאמת תכנון של מערכות מורכבות ועוזרת לקצר את זמן מחזור התכנון.

מדריך זה מראה כיצד ליצור בדיקות אוטומטיות של הממיר מאנלוגי לספרתי (Pmod AD5) בעזרת מערכת Analog Discovery PRO 3000 (ADP3450) בתצורת Linux. תצורת Linux מספקת מערכת הפעלה מבוססת מסוף על התקן, אשר בשילוב עם מערכת WaveForms SDK, היא הופכת להיות נקודת התחלה גמישה עבור כל הסוגים של בדיקות ויישומים בהתאמה אישית.

האותות האנלוגיים מופקים על ידי צמד תרמי כאותות כניסה בממיר Pmod AD5 שמבצע תקשורת עם המעגל המארח דרך פרוטוקול SPI. אותם אותות כניסה נמדדים על ידי ADP3450 באמצעות תוכנת SDK לצורות גל ועוברים השוואה עם נתוני המוצא של Pmod AD5 שמועברים דרך ממשק SPI.

מערך החומרה כולל מערכת Analog Discovery PRO עם כבל MTE וגשוש BNC של משקף תנודות (אוסצילוסקופ), היחידה Pmod AD5, צמד תרמי מסוג K, כונן USB שמאפשר להוריד הוראות script לבדיקה, שאותם אפשר להפעיל במערכת Analog Discovery PRO, מחשב שבו מותקנת התוכנה Digilent WaveForms אשר משמשת כאן רק כדי להציב את Analog Discovery PRO בתצורת Linux ואמולטור למסוף, כגון PuTTY או TeraTerm.

אותות הצמד התרמי מחוברים למגעי הכניסה האנלוגיים של Pmod AD5 ולערוץ משקף התנודות של ADP3450. ערוצי הכניסות והיציאות הספרתיות (DIO) של ADP3450 מחוברים לאותות הממשק ההיקפי הטורי (SPI) של Pmod AD5.

מערך התוכנה

חבר את ADP3450 למחשב מארח שבו מותקנת Waveform, היכנס לתצורת Linux בעזרת מדריך זה ופתח את אמולטור למסוף, כגון PuTTY או TeraTerm.

הפעל הוראות script לבדיקה מכונן USB המחובר אל Analog Discovery PRO. הוראות script אלו מבצעות קונפיגורציה של PmodeAD5 דרך ממשק SPI ומפעילות איטרציה על פני שורה של ערכי מתח המשמשים לקביעת אות של מתח ישר מתוך Wavegen. לאחר מכן המערכת תפיק פקודת קריאה דרך ממשק SPI, תתעדת את התוצאות ותמשיך אל ערך המתח הבא, עד אשר לא ייוותרו עוד ערכי מתח. בסיום, התוצאות יועברות למסוף.

מידע נוסף על הפרויקט אפשר למצוא בקישור זה.

סדרת Analog Discovery PRO 3000 זמינה בחברת Digi–Key, המפיץ המורשה של Digilent בישראל.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות