סינופסיס רוכשת את WhiteHat Security מ-NTT

הרכישה מרחיבה את יכולות סינופסיס בתחום אבטחת היישומים המסופקת במודל SaaS (Software-as-a-Service)

 חברת סינופסיס (NASDAQ: SNPS) הכריזה על חתימת הסכם מחייב לרכישת WhiteHat Security, ספקית מובילה של אבטחת יישומים במודל SaaS. צירוף  WhiteHat Security יספק לסינופסיס יכולות SaaS משמעותיות וטכנולוגיה מובילה בתחום הבדיקות הדינמיות לאבטחת יישומים (DAST – Dynamic Application Security Testing). זאת, בכדי לחזק את  סל המוצרים של סינופסיס, שנחשב כאחד מקווי המוצרים הנרחבים ביותר בתעשייה בתחום בדיקות אבטחת היישומים. לסינופסיס ול-WhiteHat Security, שנרכשה על ידי NTT Security Corporation ב-2019, יש חזון משותף באשר לפתרונות בדיקות אבטחת מידע מבוססי SaaS  ושילוב יכולות אלו כחלק מתהליך פיתוח התוכנה.

על פי תנאי העסקה, סינופסיס תשלם כ-330 מיליון דולר במזומן. העסקה כפופה לבדיקה רגולוטורית ולתנאים מקובלים לסגירת עסקאות וצפויה להיסגר ברבעון השלישי לשנת הכספים 2022 של סינופסיס. על בסיס הבחינה הראשונית, סינופסיס צופה שהעסקה כמעט ולא תשפיע על רווחי non-GAAP למניה בסיכום שנת הכספים 2022.

“WhiteHat Security עזרה לפרוץ דרך חלוצית באספקה של בדיקות אבטחת יישומים במודל SaaS, והיא מביאה לקו מוצרי אבטחת היישומים שלנו טכנולוגיה ומומחיות רבות עוצמה”, אמר ג’ייסון שמיט, מנכ”ל Group Synopsys Software Integrity. “יכולות ה-DAST של WhiteHat Security משלימות את החוזקות שלנו במוצרי static analysis, interactive analysis ו-software composition analysis. בנוסף, המומחיות שלה בתחום ה-SaaS תאיץ את יכולותנו לספק בדיקות אבטחה במודל SaaS. אנחנו נרגשים מהערך  ששילוב זה יצר עבור לקוחותינו ומקבלים בברכה את צוות WhiteHat Security שמצטרף למשימה שלנו בבניית אמון בתוכנה עליה מתבססים עסקים”.

“אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם סינופסיס בשלב הבא של המסע שלנו”, אמר קרייג הינקלי, מנכ”ל WhiteHat Security. “השילוב בין החוזקות הרלבנטיות שלנו והחזון המשותף שלנו בנוגע לעתיד אבטחת היישומים יוצרים הזדמנויות מרגשות עבור הלקוחות שלנו בשוק הרחב יותר. אנחנו מצפים להמשיך לשרת את לקוחותינו הנאמנים, שנתנו אמון ב-WhiteHat Security במשך קרוב ל-20 שנה ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק כחלק מקו המוצרים הנרחב של סינופסיס”.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות