צי רחפנים יאבטח את חוות השרתים של חברת MedOne לבדיקות בקרה ואבטחה באופן אוטומטי בחוות השרתים שלה

מערכת טנדו של חברת אינדור רובוטיקס תתריע על כשלים כגון שריפות, חדירת מבקרים לא מורשים, שינויי טמפרטורה וכד’

צי רחפנים אוטונומי לחלוטין מבצע בדיקות בקרה ואבטחה בחוות השרתים של חברת MedOne בטירת הכרמל, במטרה לשפר את רמת האבטחה והבטיחות במתחמים. מערכת הרחפנים הינה של חברת  אינדור רובוטיקס, והיא פתרון ראשון מסוגו בעולם המבוסס על צי רחפנים אוטונומי לחלוטין, המבצע עצמאית משימות בקרה ואבטחה בתוך מבנים – בכל מקום וכל הזמן. בהמשך מתעתדת החברה להטמיע את הטכנולוגיה בשאר מתקניה ברחבי הארץ.

מערכת טנדו מבצעת סיורים קבועים בשעות הלילה ובסופי שבוע. במהלך הסיור היא סורקת את המתחם, מזהה שינוייםֿ ותקלות, מאתרת נזילות ומנטרת את הטמפרטורה על מנת להבטיח תקינות ופעילות שוטפת של האתר.

המערכת פועלת באופן עצמאי לגמרי, בהתאם למשימות שהוגדרו על ידי MedOne. הרחפנים יוצאים לסיורים בשעות שנקבעו, אוספים מידע ומדווחים למנהל הבטיחות ברגע שזוהה אירוע חריג (לדוגמה זיהוי של אדם בזמן שהחלל אמור להיות ריק, נזילה, שינוי טמפרטורה, דלת שנשארה פתוחה ועוד).

ניתן להפעיל את המערכת באופן יזום על מנת לבדוק התראה שהגיעה ממערכות אחרות כמו גלאי עשן, בקרות כניסה או חיישני תנועה. מדובר במערכת פשוטה לתפעול, ללא צורך בהכשרה מיוחדת. המפעיל מצביע במפה על האזור אותו הוא רוצה לנטר והמידע בו הוא מעוניין, והמערכת שולחת את הרחפן המתאים ביותר למשימה, במסלול הבטוח ביותר על מנת לספק את המידע במהירות. ניתן לצפות במידע מהרחפן בזמן אמת, או לאחר סיום המשימה.

אסי גולן, מהנדס המתקנים של MedOne: “אנו מתחדשים כל הזמן בטכנולוגיות מתקדמות כדי לספק את רמת המקצועיות הנדרשת עבור לקוחותינו. החדשנות בטכנולוגיית הרחפנים מאפשרת לנו לשפר את הבקרה באזורים הקריטיים 24/7/365, כתגבור לכוח אדם בשעות הלילה וסופי השבוע”.

אופיר בר לבב, סמנכ״ל פיתוח עסקי, אינדור רובוטיקס: ״אנו שמחים על השותפות עם חברת  MedOne המובילה בתחומה. ניהול מערך הבטיחות והאבטחה במתקני תקשוב בעלי מידע רגיש לא מאפשר להתפשר על איכות ומוגנות המידע. טנדו יאפשר ניטור שוטף מלא וחכם של המתקנים כל הזמן.”

חוות השרתים של MedOne הינם מתחמים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת שרידות גבוהה ביותר. הם מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם, שכן מרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרך מתקני חברת MedOne.


  תמונת כותרת: רחפן של חברת אינדור רובוטיקס. קרדיט: אינדור רובוטיקס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות