חדשות היום

ריקור סיסטמס רוכשת את Southern Traffic Services (STS) ב-14.5 מיליון דולר

ריקור סיסטמס בע”מ (נאסד”ק:REKR), מובילת טכנולוגיית AI עולמית במטרה להפוך ערים לבטוחות, חכמות ויעילות יותר באמצעות תשתית חכמה, דיווחה על חתימה על מזכר כוונות לרכישת Southern Traffic Services (STS) בתמורה ל-14.5 מיליון דולר. STS הינה מובילה בהנדסת תנועה וטכנולוגיות לאיסוף מידע על תנועה בקרב לקוחות ציבוריים ופרטיים.

הרכישה תתבצע בתמהיל של מזומנים, מניות ושטרי מכר. סגירת העסקה כפופה לתנאי סגירה מקובלים והיא צפויה להתרחש במהלך 90 הימים הקרובים. הרכישה צפויה לתרום לרווחיותה של ריקור מייד לאחר סגירת העסקה.

STS אשר הוקמה בשנת 1988 הינה חלוצה בתחום שירותי המידע לנקודות שונות של משרד התחבורה ברחבי ארה”ב. בנוסף לאיסוף נתוני תנועה, STS מספקת מומחיות בהנדסת תנועה הכוללת שירותי עיצוב, תכנון ולמידת תנועה לסוכנויות ממשלתיות ופרטיות ברחבי ארצות הברית עם טביעת רגל משמעותית בדרום-מזרח ארה”ב. STS מעסיקה למעלה מ-100 אנשי מקצוע מסורים ומנהלת יותר מ-30,000 אתרי איסוף נתוני תנועה ברחבי מדינות שונות בארה”ב. הרכישה תרחיב את שטח הכיסוי של ריקור ביותר מ-60,000 נתיבי תנועה המשתרעים על פני מאות אלפי קילומטרים רבועים ברחבי ארצות הברית.

החברה צופה כי STS תייצר הכנסות של 15 מיליון דולר בשנת 2022, מתוכם כ-50% בהכנסות חוזרות עם EBITDA של 3 מיליון דולר.

“STS מתמחה באיסוף מידע כבר למעלה מ-30 שנה, והמומחיות והיכולות שלה יביאו תועלת מיידית ללקוחותיה של ריקור, אמר רוברט ברמן יו”ר ומנכ”ל ריקור. עם רשת מפותחת לאיסוף מידע ברחבי ארה”ב, STS מהווה תוספת למוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחות אשר תאפשר לנו לחזק את יכולות ההפצה הטכנולוגיות שלנו ולהרחיב את דריסת הרגל ובסיס הלקוחות של ריקור.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות