דאסו סיסטמס ויצרנית רכבי פרימיום גרמנית מפתחות תהליכי ריקוע מתכת ביישום Die Design המסייעים לצמצום זמני פיתוח רכבים

  • שתי החברות ערכו מחקר משותף על מנת לבחון כיצד ניתן לעשות שימוש ביישומי CATIA על מנת למטב תהליכי ריקוע יריעות מתכת לייצור כלים
  • המחקר נועד על מנת להדריך משתמשים בתהליך המורכב של ייצור טבע-צורתי (die) על מנת להפחית את זמן המחזור, להגביר אוטומציה ולייצר חלקי רכב תוך הפחתת עלויות כלי העבודה וזמן התכנון הנלווים להם.

דאסו סיסטמס הכריזה כי חברה לקבוצת BMW על מנת לפתח יחד פתרונות להגברת יעילות תוכניות לפיתוח רכבים. שתי החברות שיתפו פעולה, תוך מיצוי תרומתה החשובה של קבוצת BMW הכוללת תהליכי עבודה מעמיקים ומומחיות, על מנת ליצור פתרון מונחה תהליך ומוכן לייצור להפקת חלקי מתכת בטכניקת ריקוע ולשפר את יעילות תהליכי ייצור ועיצוב החלקים.

Die Design, יישום עיצוב ריקועי המתכת של CATIA מבית דאסו סיסטמס מספק חוויית ייצור כלים חלקה המשמשת לפיתוח גופי מרכב ושלדה מוטבעים באיכות גבוהה.

בניית מפרט מדויק של קונספט הייצור, מאפשרת לבנות מתווה אימות אוטומטי לתהליך הייצור כבר בשלב הפיתוח המוקדם. זיהוי וטיפול בשגיאות לפני שלב היצור יאפשרו לחסוך בעלויות וזמן .

Die Design, יישום עיצוב ריקועי המתכת של CATIA מציע המשכיות דיגיטלית בכל שלבי תהליך הפיתוח. יתרון זה גם יסייע למשתמשים לצמצם פעולות ידניות על ידי הנגשת כל המידע הרלוונטי, מתהליכי העיבוד ועד נתוני הגיאומטריה, הנדרש בביצוע שלבי התהליך, לרבות הדמיית פס הייצור וחישוב עלויות.

בנוסף, Die Design, יישום עיצוב ריקועי המתכת של CATIA מאפשר תכנון שיטה ייחודי ומספק תכונות מתקדמות ייעודיות לעיצוב יריעות המאפשרים לחברה לצבור ידע ספציפי אודות תהליכי ריקוע ולעשות בו שימוש חוזר.

“קבוצת BMW ודאסו סיסטמס מנהלות יחסי שותפות יציבים במשך שנים והפתרון המשותף שלנו יושם כעת בהצלחה במערכת הייצור של קבוצת BMW”, אמר לורנס מונטנארי, סמנכ”ל, תעשיית התחבורה והניידות, דאסו סיסטמס.” Die Design, יישום עיצוב ריקועי המתכת של CATIA שלנו יכולה לסייע ליצרני רכב ולספקים שלהם לייעל חלקי מרכב ושלדה מרוקעים והנדסת ייצור כלים, תוך הפחתת עלות הכלים וזמן התכנון הנלווים לכך. עיצוב וייצור כלי עבודה הם חלק משמעותי מעלות פיתוח רכב ומיטוב תהליכים אלו מהווה גורם תחרותי מרכזי”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות