סיוה משיקה בקר חיישנים לזיהוי תנועות מדויק ביישומי מטאוורס ורובוטיקה

אתמול דיווחה סיוה כי טכנולוגיית הבלוטות׳ שלה תאפשר אודיו שיתופי בתקן Auracast החדש 

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), דיווחה היום על הרחבת סל מוצריה עם בקר החיישנים FSP201 למעקב וזיהוי מדויק של תנועות ומחוות – המיועד ליישומי מטאוורס, מוצרי רובוטיקה, אוזניות אודיו תלת-מימדי, משקפי מציאות מורחבת ומגוון מכשירי IoT.

בקר החיישנים החדש כולל את תוכנת היתוך החיישנים MotionEngine שפיתחה סיוה, ששולבה עד היום ביותר מ-250 מיליון מכשירים, ומעבד Cortex של ARM, ומתאפיין בביצועים גבוהים וצריכת הספק נמוכה.

קיצור זמני הפיתוח

הבקר החדש ניתן לשילוב בכל מוצר כרכיב נפרד או בלוח המעגלים הראשי לטובת גמישות תכנון מירבית, ומאפשר ליצרנים לקצר את זמני הפיתוח ולחסוך בעלויות הכרוכות בכך. סיוה ציינה, כי תספק פתרונות מתקדמים אלה כבר במהלך 2022, למרות אילוצי שרשרת האספקה.

״הרחבנו את סל המוצרים בתחום היתוך החיישנים עם בקר מתקדם המספק ביצועים גבוהים בעלות נמוכה״, אמר מנהל חטיבת החיישנים והאודיו של סיוה, צ׳אד לוסיאן. ״מעקב מדויק אחר תנועות והכוונה הוא תכונה מרכזית בשוק הרובוטיקה הצרכנית ומכשירי הבידור, וכלי מרכזי ביישומי המטאוורס ו-IoT המתפתחים. בקר ה-FSP201 מאפשר ליצרנים לפתח במהירות מוצרים הממנפים את טכנולוגיות עיבוד החישה המתקדמות שלנו ולספק רכיבים כבר ב-2022״.

אודיו שיתופי בתקן Auracast

אתמול דיווחה סיוה כי טכנולוגיית הבלוטות׳ 5.3 ופלטפורמת ה-Bluebud שלה יתמכו מעתה גם בתקן האודיו השיתופי Auracast, המאפשר השמעת אודיו ממקור אחד למספר בלתי מוגבל של אוזניות אלחוטיות ורמקולים, בו-זמנית. השימוש באודיו שיתופי מתאים בין השאר לטיסות, נמלי תעופה, בתי קולנוע, מוזיאונים ומקומות ציבוריים נוספים – תוך שילוב תכונות חכמות כמו התאמת השפה לכל משתמש.

לדברי מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, טל שליו, סיוה תרמה להתפתחות תקן הבלוטות׳ החדש וכבר חתמה על הסכמים לאספקת הטכנולוגיה החדשה לכמה חברות שבבים ויצרנים גדולים בשוק אוזניות הסטריאו, מכשירי שמיעה, שעונים חכמים, רמקולים ומיקרופונים אלחוטיים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות