חדשות היום

חברת CySource מצטרפת למאגד הסייבר הישראלי בהובלת התעשייה האווירית

CySource תשלב את פלטפורמת האוטומציה להכשרות סייבר ולהערכת כישורי כוח אדם במאגד שתהווה מענה לדרישות מערכים ברמה הלאומית של מדינות שונות

חברה חדשה במאגד הסייבר הישראלי אותה מובילה התעשייה האווירית: חברת CySource שפיתחה את פלטפורמת CASP Continuous Automated Skills Patch  – פלטפורמה מבוססת ענן להכשרות הסייבר למקצועות נדרשים בארגונים. הפלטפורמה מאפשרת הכשרה במגוון תחומים ובהם פיתוח מאובטח, אבטחת ענן, הכשרות מנהלים ועוד, וכל זאת במגוון שפות עם ממשק ניהול ודיווח מתקדם. הפלטפורמה מאפשרת גם אבחון כישורים בזמן אמת על בסיס תפקודו של העובד בכל אחת ממחלקות החברה, תוך שהיא מבצעת התאמה אוטומטית להכשרה בהתאם לממצאים. כמו כן,  מאפשר מנוע למידת המכונה של הפלטפורמה יכולות חיזוי הכשרות עתידיות נדרשות ברמת צוות, המחלקה והחברה. התעשייה האווירית ו-CySource משתפות פעולה בהצלחה בתרגילים לאומיים המשלבים את מאמן הסייבר של התעשייה האווירית ,TAME Range בד בבד עם פלטפורמת CASP של חברת CySource. השילוב בין הטכנולוגיות מאפשר לקיים מגוון רחב של אימונים לאוכלוסיות שונות, במקביל לאימוני איכות לאוכלוסיות ייעודיות.

מאגד הסייבר הישראלי פועל מאז 2016 בחסות משרד הכלכלה והתעשייה במטרה לספק מענה כולל של חברות סייבר ישראליות לדרישות מערכים ברמה הלאומית של מדינות שונות.  המאגד כולל את החברות צ’ק פוינט, ורינט, בינת, ECI, CyberX, Checkmarx,BGProtect, CyberArk  ,XM Cyber, מלאנוקס והתעשייה האווירית, שמובילה את פעילות המאגד.  המאגד מציע שילוב מיטבי של טכנולוגיות הסייבר הישראליות המובילות ללקוחות ברחבי העולם. במסגרת המאגד, הוקם מרכז סייבר לאומי במדינה בדרום אמריקה לה נמכרה תכנית אסטרטגית לאומית להגנת סייבר, הכוללת סקרי הערכת סיכונים וכן הקמת מרכז מתקדם לניטור והגנה מפני מתקפות סייבר.

מנכ”ל  CySource, אמיר בר-אל: “אנו מברכים ומודים על ההצטרפות שלנו למאגד הסייבר הישראלי ושילובנו באקדמיית הסייבר של אלתא המציינת אבן דרך משמעותית למתן מענה טכנולוגי מקיף עם ערך מוסף בתוכניות חינוכיות להכשרות סייבר ולהערכת כישורי כוח אדם בזמן אמת לממשלות וארגונים. בעוד ארגונים משייכים כ-80% מתקריות הסייבר לכשל אנושי, פיתחנו את פלטפורמת CASP שמאפשרת לארגונים יכולות זיהוי פערים בכישורי כוח האדם ומיטיגציה של הפערים בזכות הכשרה ממוקדת שממקסמת את זמן ועלות הכשרות העובדים. חברת CySource עובדת יחד עם חברי המאגד במטרה לספק את הכשרות הסייבר המתקדמות בעולם לממשלות ולגופי ביטחון”.

מנהלת מפעל הסייבר בתעשייה האווירית, אסתי פשין: “תחום הסייבר מהווה מרכיב חשוב וצומח בפעילות התעשייה האווירית ומספק פתרונות למגוון רחב של איומים בתחומי מערכי סייבר לאומיים, התחבורה החכמה, הים, התעופה ועוד. מאגד הסייבר ממצב את מדינת ישראל כמובילה בזירת הסייבר העולמית ואנו מברכים על הצטרפותה אליו של CySource, חברה ישראלית מהשורה הראשונה, המציגה פתרונות סייבר ייחודיים,  ועל שיתוף הפעולה עם התעשייה האווירית”.

התעשייה האווירית הינה החברה הטכנולוגית הביטחונית הגדולה בישראל ומהמובילות בעולם בייצור ופיתוח מערכות מתקדמות בתחומי האוויר, החלל, הים, היבשה והסייבר, עבור השוק הצבאי-בטחוני ועבור השוק האזרחי. החברה מהווה מוקד ידע לאומי בתחומי הטילאות, המכ”מים, הלווינות, הכלים הבלתי מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר. בתחום הסייבר, מפתחת התעשייה האווירית מגוון פתרונות סייבר ויכולות ייחודיות ומתקדמות להגנה, לניטור, לזיהוי ופורנזיקה ומציעה ללקוחותיה יכולות שונות להתמודדות עם איומי הסייבר השונים. התעשייה האווירית מפעילה מרכזי מו”פ וחדשנות ברחבי העולם.


בתמונה: מנכ”ל  CySource, אמיר בר-אל ומנהלת מפעל הסייבר בתעשייה האווירית, אסתי פשין (קרדיט: התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות