חברת Samtec יצאה לשוק עם מוצרי 1.35 מ”מ

מחברי ת”ר מדויקים של 1.35 מ”מ, לתדירות גבוהה עד 90 ג’יגה הרץ ומכלולי 0.47 אינץ’ עם הפסדים נמוכים

חברת Samtec יצאה לשוק עם משפחת מוצרי 1.35 מ”מ מתוצרתה, שמתאימים ליישומים של גלים מילימטריים עד 90 ג’יגה הרץ. משפחת מוצרי 1.35 מ”מ כוללת מחברים להתקנה בלחיצה על מעגלים (סדרת 135), מחברים לכבלים (סדרת PRF13) ומכלולי 0.47 אינץ’ של כבלים גמישים עם הפסדים נמוכים (סדרת RF047–A). מוצרי 1.35 מ”מ מתאימים במיוחד ליישומי פס E לפי IEEE, בזכות תדירות העבודה הגבוהה שלהם והדיוק החשמלי.

מחברי 1.35 מ”מ של Samtec למעגלים (סדרת 135) הם המוצרים היחידים בתעשייה שמתאימים להתקנה אנכית בלחיצה בעזרת ממשק 1.35 מ”מ. ההשקה של מוצרים אלו ללא הלחמה מאפשרת הרכבה קלה במעגל, כדאית בעלות, וניתנת להחלפה בשטח. צימוד בהברגה מספק הדירות מעולה ויציבות מכנית גבוהה. קיימות גם אפשרויות לחיבורי Microstrip ו- stripline.

באמצעות מחברי כבלים של 1.35 מ”מ, מספקים מכלולי הכבלים בסדרת RF047–A טווח תדירויות ממתח ישר (DC) ועד 90 ג’יגה הרץ ויג”ע (VSWR) מרבי של 1.5:1. הם מתאפיינים גם ברדיוס כיפוף מזערי של 5 מ”מ ובהפסדי שילוב (insertion loss) של 5 dB/ft ב- 90 ג’יגה הרץ.

המוצר PRF13 של Samtec הוא סדרה של מחברי solder clamp, מחבר תקע ישר או מחבר bulkhead jack לכבל של 1.35 מ”מ אשר מתאימים לתקן התעשייתי של כבלי 0.047 אינץ’ גמישים.

מתוך הבנה שהממשק בין תדר גבוה, למחבר קואקסיאלי דיאלקטרי ולמעגל המודפס הוא מורכב, Samtec מציעה תמיכה טכנית לאופטימיזציה להשקה של מעגלים ולניתוח ערוצים. אפשר לקבל גם הדמיה ובדיקה פיסיות ושירותים של אימות מדידות.

בנוסף על מוצרי 1.35 מ”מ, Samtec מציעה קו מקיף של פתרונות מהמדף, שמתאימים ליישומים של גלי מיקרו ושל גלים מילימטריים מ- 18 ג’יגה הרץ ועד 110 ג’גה הרץ, מוצרי ת”ר (RF) המדויקים של Samtec תומכים בדור הבא של ההתפתחויות הטכנולוגיות בתקשורת אלחוטית, ביישומים לכלי רכב, במכ”ם, בתקשורת SATCOM, חלל אוויר, מערכות צבאיות, ובדיקות ומדידות. אפשר אף לקבל התאמה אישית של מוצרים, שינויים ותכנונים חדשים בנוהל מזורז.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות