חדשות היום

Vicor חונכת את מפעל ייצור ה“ChiP-ים” הראשון בתעשייה

Vicor חגגה את פתיחת המפעל החדיש והאולטרה-מתקדם שלה לייצור מודולי אספקת מתח.  המפעל הראשון בעולם לייצור ™ChiP (‏Converter housed in Package) מאפשר לחברה לייצר באופן הגמיש, האוטומטי והחסכוני ביותר מודולי אספקת מתח עבור לקוחותיה ברחבי העולם.

מתקן היציקה החדש של Vicor ל-ChiP-ים, מאפשר לחברה לעשות צעד משמעותי במימוש החזון שלה לייצר פתרונות אספקת מתח מודולריים עתירי-ביצועים במטרה לענות על הביקוש ההולך וגדל לאספקת מתח במגוון שווקים בעלי צמיחה גדולה.  תהליכי הייצור במתקן היציקה החדש המשולב-אנכית הם מוגנים ע”י פטנטים, ומאפשרים למודולי אספקת המתח של Vicor לספק לתעשייה פתרונות יוצאי-דופן מרובי-הספק וחסכוניים באנרגיה.

“מתקן היציקה החדש שלנו ל-ChiP-ים תוכנן תוך חשיבה על הלקוחות. מתקן זה, היחיד-מסוגו, יגדיל את יכולות הייצור של Vicor ויאפשר לה להמשיך לתמוך בשוקי הצמיחה העיקריים שלה באירופה,” אמר הנריק דברובסקי, סגן נשיא של Vicor למכירות ב-EMEA. “הלקוחות מעדיפים ש-Vicor היא זו שתסייע להם להתגבר על מגבלות הגודל, המשקל, היעילות והתכונות התרמיות הכרוכים בתכנון רשתות אספקת מתח. המתקן החדש מגדיל את שטח רצפת הייצור ב-45%, ואנו מצפים להגיע לפוטנציאל ייצור מוגבר לתמיכה בשוקי הצמיחה שלנו באירופה, למשל בתחום הלוויינים, חשמול כלי רכב ומחשוב עתיר-ביצועים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות