גילת ו-Intelsat מרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי לקישוריות אינטרנט מהיר במטוסים ביפן

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי החברה מרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם Intelsat בתחום קישוריות האינטרנט המהיר במטוסים (IFC) ביפן.

חברת Intelsat מרחיבה את שירותי התעופה המסחרית והעסקית שלה ביפן לתמיכה ברמות אמינות גבוהות יותר של קישוריות אינטרנט מהיר בטיסה, זאת באמצעות הרחבת הרשת עם שתי מערכות SkyEdge II-c נוספות.

פלטפורמת ה- SkyEdge II-cשל גילת היא מערכת מוכחת המאפשרת לספקי שירותי תעופה כמו Intelsat לייעל את השירות שלהם ולספק חוויית משתמש ברמה גבוהה לנוסעים בחברות התעופה.

“המערכות  הנוספות מבית גילת מספקות לנו פתרון מגוון הנדרש לאספקת הזמינות המיטבית של שירותי התקשורת בטיסה עבור לקוחותינו”, אמר דייב ביז’ור, סמנכ”ל פעילות מסחרית של חברת Intelsat. “הרחבת היכולות שלנו ביפן יחד עם פלטפורמת ה- SkyEdge II-cלקישוריות בטיסה, מאפשרות לנו לספק קישוריות אינטרנט מהיר במטוסים באזור אסיה פסיפיק”.

“חלה עלייה משמעותית בביקוש לטיסות, והטכנולוגיה של גילת לקישוריות אינטרנט מהיר בטיסה, מסייעת ל-Intelsat במתן מענה מהימן ואיכותי לביקוש המוגבר”. אמר אמיר יפה, סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה של גילת. “אנו מעריכים את השותפות החזקה והמתמשכת שלנו עם Intelsat, וגאים לסייע למאמצים המוצלחים שלהם לספק קישוריות אמינה בטיסה ביפן ומחוצה לה”.


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות