גילת קיבלה הזמנה בהיקף של מיליוני דולרים ממפעילת רשת סלולרית Tier-1 להרחבת רשת סלולרית בטכנולוגיית 4G באמריקה הלטינית

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של מיליוני דולרים ממפעילת רשת סלולרית Tier-1 באמריקה הלטינית.

חברת גילת תספק את הפלטפורמות בעלות הניסיון המוכח ברמה עולמית לתקשורת לוויינית, SkyEdge ||-c וטרמינלי ה-Capricorn VSAT, המשמשות לתקשורת סלולרית 4G מעל לווין. בנוסף לפלטפורמות שתספק גילת, מפעילת הרשת הסלולרית תהנה גם משירותי התמיכה הטכנית של גילת, סיוע בתפעול ושירותי התקנת שטח.

מפעילת התקשורת הסלולרית תמנף את פלטפורמות התמסורת הסלולרית על גבי לוויין של גילת להרחבת רשת ה-  4G שלה, שהיא אחת מהגדולות באמריקה הלטינית.

“גילת גאה להמשיך ולספק למפעילת התקשורת הסלולרית את הציוד והשירותים הדרושים לפריסה והפעלה של שירותי התמסורת הסלולרית על גבי לוויין, ככל שהלקוח ימשיך בהגדלת רשת ה-4G”, אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית פעילות מסחרית בגילת רשתות לוויין. “לקוחות כמו מפעילת הרשת הסלולרית הזו, חוזרים לגילת להרחבות רשת נוספות, והזמנה זו מהווה דוגמה נוספת לאמון שיש למפעילות הרשת הסלולרית בפתרון התמסורת הסלולרית שלנו”.


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות