OrCam Read, מכשיר הקריאה הדיגיטלי המתקדם בעולם, נבחר כמוצר השנה בתחרות מוצרים מבוססי בינה מלאכותית – The Edge AI and Vision Product of the Year 2022

הקורא הדיגיטלי של OrCam, המסייע לאנשים עם אתגרי קריאה ולמידה, כולל דיסלקציה ומאפשר להם עצמאות, זכה במוצר הטוב ביותר לצרכן בתחרות הבינלאומית The Edge AI and Vision Product of the Year 

OrCam, חברה בינלאומית המפתחת טכנולוגיות מתקדמות כדי לעצב מוצרים מבוססי בינה מלאכותית המסייעים למשתמשים למקסם את הפוטנציאל שלהם ולהפוך לעצמאיים, הודיעה כי OrCam Read זכה בתואר המוצר הטוב ביותר בתחרות The Edge AI and Vision Product of the Year. 

מדובר במכשיר קריאה ראשון מסוגו, המנצל את טכנולוגיית ה-AI פורצת הדרך של OrCam, כשבלחיצת כפתור מקריא המכשיר טקסט דיגיטלי או מודפס, מספר, מחשב נייד או מכשיר סלולרי ללא כל צורך בחיבור לרשת או לענן. בין אם זה לתחביבים, עבודה או לימודים, ניתן להשתמש במכשיר בכל מקום, הוא קל ונח לשימוש והופך את חייהם של בעלי קשיי קריאה לנוחים ועצמאיים הרבה יותר.

ה-OrCam Read הוא פשוט וקל להפעלה ומציע שתי אפשרויות קריאה: קריאה של עמוד שלם, או סימון טקסט ספציפי אותו המשתמש רוצה לקרוא. המכשיר מאפשר לנווט בחופשיות בתוך הטקסט בעזרת פקודות קוליות, לקפוץ בין השורות, ואף להגביר ולהאט את קצב ההקראה.

תחרות The Edge AI and Vision Product of the Year חוגגת את החדשנות וההישגים הטכנולוגיים של החברות המובילות בתעשייה, המפתחות מוצרים המשלבים טכנולוגיות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת. הקריטריונים על פיהן נשפטות החברות בתחרות מתבססים על חדשנות, בידול, השפעתן על לקוחות ועל השוק ופתרונות המסופקים ישירות לצרכנים, ארגונים רלוונטיים או לגורמי ממשל.

“אנו שמחים על כך ש-OrCam Read זכה להכרה נוספת כמוצר השנה לשנת 2022 בתחרות The Edge “AI and Vision Product of the Year, אמר פרופ’ אמנון שעשוע, מייסד שותף ויו”ר משותף של חברת OrCam. “בזכות ניסיון של יותר מעשר שנים בפיתוח יכולות ראייה ממוחשבות, דיבור ושפה למכשירי OrCam, הצלחנו לסייע למשתמשים בכל הגילאים שחווים אובדן ראייה נמוך עד בינוני, כמו גם אלה עם אתגרי קריאה, כולל דיסלקציה, להעלות את הביטחון העצמי שלהם, לשפר את הגישה לכל הטקסטים, ללא קשר לסביבה ולהוביל לעצמאותם.”

רני חגג, מנכ”ל OrCam, הוסיף “אנחנו גאים על הזכייה וממשיכים לפתח מכשירים המבוססים על בינה מלאכותית, שיסייעו לאוכלוסיות שונות בעולם ויאפשרו לרבים עצמאות. אורקם ממשיכה לגדול ולגייס כישרונות לנבחרת המצוינת שלה, אשר יהוו כוח משמעותי בחברה שמשנה את המציאות עבור אנשים רבים ברחבי העולם, וייקחו חלק בפיתוח טכנולוגיה מהפכנית ומתקדמת”.

חברת OrCam הוקמה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע, מייסד שותף, וזיו אבירם, מייסד שותף, והיא מוכרת בשל חידושיה פורצי הדרך. מטרתה העיקרית של OrCam היא לרתום את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לפתח מוצרים אישיים מבוססי בינה מלאכותית. החברה ממשיכה להתמקד במחקר ופיתוח כדי לסייע למשתמשים למקסם את הפוטנציאל שלהם בעזרת טכנולוגיית AI המביאה גישה חדשה לעולם.

זו לא הפעם הראשונה שאורקם זוכה בפרס בינלאומי, חברת אורקם זכתה בפרסים רבים על הפתרונות המתקדמים ומבוססי הבינה המלאכותית שלה – אשר אורזים טכנולוגיה חדשנית וקלה לשימוש בפלטפורמות ומכשירים לבישים, המעצימים עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם. הזכיות הקודמות של החברה כוללות את הזוכה בפרס החדשנות בתחרות CES לשנת 2022 ואת ההמצאה הטובה ביותר של TIME לשנת 2019 עם המכשיר OrCam MyEye Pro/2, ההמצאה הטובה ביותר של TIME לשנת 2021 ו-פרס החדשנות בתחרות CES לשנת 2021 עם המכשיר OrCam Read. בנוסף, זכתה החברה בפרס החדשנות בתחרות CES לשנת 2020 עם מכשיר ה- OrCam Hear.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות