חדשות היום

SentinelOne מודיעה על שיתוף פעולה עם Torq בה השקיעה בשנה האחרונה, לייעול זרימת העבודה של SOC עם תגובה אוטומטית לאירועים

הפתרון המשותף משפר את אבטחת המידע של SentinelOne תוך שדרוג ההתראה על איומים וטיפול בהם

סנטינל וואן חברת פלטפורמת אבטחת הסייבר האוטונומית, מודיעה על אינטגרציה חדשה עם חברת הסייבר הישראלית Torq, פלטפורמת אוטומציה אבטחה ללא קוד, בה השקיעה מוקדם יותר השנה. השילוב של SentinelOne ו- Torq מאפשר לצוותי אבטחה להאיץ את זמן התגובה, להפחית את עומסי ההתראה ולשפר את עמדת האבטחה הכללית.

“המודיעין וההגנה העוצמתית של SentinelOne עוזרים לצוותי אבטחה להגן על העובדים והלקוחות שלהם – לא משנה כמה מורכבת הסביבה”, אמר אלדד לבני, מנהל החדשנות הראשי של Torq. “עם Torq, צוותי אבטחה יכולים לרתום את העוצמה של SentinelOne למערכות ברחבי הארגון כדי להפוך את התגובה לאוטומטית, להגיב מהר יותר ויעיל יותר לכל תקרית אבטחה.”

האינטגרציה של SentinelOne עם Torq משלבת את הזיהוי וההגנה העוצמתיים של SentinelOne עם אוטומציית no-code של Torq, המאפשרת ללקוחות להאיץ את התגובה, להגיב לאיומים במהירות ולזהות ולתקן סיכונים באופן יזום.

Torq מקלה על צוותי אבטחה ליצור תבניות אוטומטיות בקלות, בשיטת Drag & Drop, ומגיעה עם מאות תבניות מוכנות מראש המתואמות עם שיטות עבודה ותשתיות מומלצות בתעשייה, מ-MITRE ועד-NIST. עם הדאטה החזק שמגיע מ-SentinelOne, לפתרון של Torq יש גישה ליותר נתוני איומים במהימנות גבוהה להעשרה משופרת, זמני תגובה מואצים והפחתת עומסי התראה.

זרימות העבודה של Torq יכולות לקבל להתראות SentinelOne, ולהטמיע אותן כדי להתניע פעולה בכל כלי אבטחה או תפעול. הפתרון נפרס “מחוץ לקופסה” תוך דקות ללא צורך בקידוד, התקנה או ‘מחברים’. היתרונות העיקריים של האינטגרציה כוללים:

  • העשרת איומים בזמן אמת – העשרה אוטומטית של התראות מכל מערכת עם נתונים ישירות מ-SentinelOne Singularity.
  • תגובה אוטומטית לאיומים – תגובה באמצעות תהליכי עבודה אוטונומיים לחלוטין או אוטונומיים חלקית כדי להאיץ את הזמן הממוצע לתגובה.
  • אופטימיזציה של זרימות העבודה של SOC – צייד איומים בצורה יעילה וברורה, שיתוף מידע ויצירת כרטיסיות לניהול חולשות.
  • שיתוף פעולה על ידי בוטים – יצירת no-code”צ’אט בוטס” אינטראקטיביים, המאפשרים למשתמשים לבצע פעולות קריטיות, להריץ שאילתות deep visibility או לשלוט בנקודות הקצה של SentinelOne מתוך Slack או פלטפורמות צ’אט אחרות.

“האינטגרציה של סנטינל וואן עם Torq מספקת ללקוחות משותפים שילוב רב עוצמה של פתרונות אבטחה אוטומטיים מהסוג הטוב ביותר”, אמר רובי שארמה, ראש שותפויות טכניות בסנטינל וואן. “לא רק שהלקוחות נהנים מפתרון XDR  שמגן על נקודות קצה, אלא יש להם גם גישה לכלי אוטומציות אבטחה חדשניים, שיכולים להאיץ אוטומציה של זרימת עבודה. אנו שמחים להפוך את האינטגרציה הזו לזמינה דרך Singularity Marketplace, ואנו מצפים להרחיב את ההיצע שלנו כדי לתת מענה רחב ליותר משתמשים.”

האינטגרציה של SentinelOne-Torq זמינה דרך Singularity Marketplace של SentinelOne. למידע נוסף בקר בכתובת www.sentinelone.com.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות