חדשות היום

Anritsu מחזקת את ערוץ ההפצה שלה בישראל עם איסטרוניקס

Anritsu שהינה ספקית עולמית של פתרונות בדיקה ומדידה חדשניים, הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה עם איסטרוניקס. איסטרוניקס  תתמקד בתמיכה בלקוחות המקומיים בשוק הישראלי ובמכירה ושירות ארוך טווח לכל סל המוצרים של Anritsu.

“אנו שמחים לצרף את איסטרוניקס למערך ההפצה שלנו.” אמר Marco Bordin, מנהל המכירות של Anritsu בערוצי ההפצה ובישראל. “לאיסטרוניקס יש ניסיון רב ומוניטין גבוה בתעשיית ההיי-טק הישראלית, בהכרת הלקוחות ובנוסף יש לה ידע רב בתחום שלנו. אנו בטוחים שאיסטרוניקס תסייע לצמיחה שלנו בשוק כה חשוב ותחרותי זה”.

גידי צימרמן, מנכ”ל חברת Tech Cent Ltd, שהייתה השותפה היחידה של Anritsu בישראל יותר מ-30 שנה, מברך את איסטרוניקס  על מינויה כמפיצה של Anritsu בישראל:  “המינוי של איסטרוניקס יבטיח שלקוחותיה של Anritsu  יקבלו את השירותים המקצועיים הטובים ביותר, ואני אתמוך באיסטרוניקס ככל שיהיה צורך בכך”, אמר גידי צימרמן.

“אנו נרגשים מהשותפות החדשה שלנו עם Anritsu. הפתרונות החדשניים של Anritsu מהווים תוספת משמעותית לפעילותה של איסטרוניקס, ויעשירו את מגוון פתרונות ציוד הבדיקה האלקטרוני שאנו מציעים ללקוחותינו” , אמר דורון איתן, מנהל פעילות ה-Embedded באיסטרוניקס.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות