סטדיקופטר מדווחת על זכייה נוספת, במכרז משמעותי, הפעם – עבור חיל הים הישראלי עם מערכות ה Black Eagle Electric מתוצרתה

מדובר במסוקים הבלתי מאויישים הראשונים הפועלים באמצעות מנוע חשמלי בעלי משקל מירבי של עד 50 ק”ג, המותאמים, בין היתר, למשימות ימיות מורכבות

חברת סטדיקופטר מובילה עולמית בפיתוח מערכות מוסקות בלתי מאוישות, מודיעה על זכייה נוספת במכרז משמעותי, הפעם עבור חייל הים הישראלי עם מערכות ה Black Eagle Electric מתוצרתה. משפחת ה Black Eagle Electric הינה משפחת המסוקים הבלתי מאוישים הראשונים הפועלים באמצעות מנוע חשמלי, בעלי יכולת נשיאה של מספר מטעדים וסנסורים ומותאמים למשימות מגוונות, ביניהן משימות ימיות מורכבות. רק לאחרונה הודיעה החברה על חתימת חוזה לאספקת מערכות עבור לקוח ימי זר.

למסוק ה Black Eagle 5O Electric, משקל המראה מירבי של 50 ק”ג עם יכולת נשיאה של 30 ק”ג, הכוללים מערכות שונות, מטען ייעודי וסוללות , לזמן שהייה באוויר של שעתיים. יכולות אלה מאפשרות ביצועים גבוהים, כמו גם גמישות משימה מירבית עבור יישומים צבאיים כגון מודיעין, הגנת חופים, חיפוש והצלה, ומשימות ימיות מתקדמות.

המנוע המופעל באמצעות חשמל מפחית משמעותית את משקל הפלטפורמה ובכך מאפשר התקנת מטען נוסף לטיסות ארוכות או מערכות כבדות הנדרשות למגוון רחב של משימות כמו פעולות חשאיות.

המסוק בעל ההנעה החשמלית הכפולה הינו חסכוני, פשוט להפעלה וקל לתחזוקה, ללא צורך באחסון דלק, ובכך ידידותי לסביבה ובטוח. בהתבסס על היכולות המוכחות של ה 50 Black Eagle המופעל בבנזין, המסוק הבלתי מאויש כולל יכולת המראה ונחיתה אנכיות, משך ריחוף ארוך, חיישני משימה מתקדמים לכל תרחיש משימתי, ביום ובלילה. בנוסף, בדומה לשאר הפלטפורמות של סטדיקופטר הוא מותאם לטיסות בגובה רב.

נעם לידור, סמנכ”ל מכירות, שיווק ופיתוח עיסקי בסטדיקופטר התייחס לידיעה “בשנה האחרונה הרחבנו את משפחת ה Black Eagle במערכת ההיברידית והחשמלית עד 50 ק”ג. אנו גאים כי שנה בלבד ממועד ההשקה, כבר הכזרנו על זכייה במספר חוזים משמעותיים, עם שתי המערכות החדשות, כאשר החוזה האחרון שבהם הוא עבור חיל הים הישראלי, הנחשב לאחד מהחילות המתקדמים בעולם. אנו עדים לצורך הולך וגובר למערכות בלתי מאוישות בעלי נחיתה והמראה אנכית. משפחת ה Black Eagle כוללת גם את ה Black Eagle 50H ההיברידי ועונה על צורך זה עם ייחודיות טכנולוגית המשלבת משקל פלטפורמה נמוך עם כוח רב המאפשר יכולת נשיאה של מספר מטעדים לגמישות והצלחת משימה. אנו צופים כי החברה תמשיך לדווח על עסקאות נוספות בקרוב”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות