Pliops השלימה סבב גיוס רביעי בהיקף של 100 מיליון דולר

חברת פליופס (Pliops) המפתחת מעבדי אחסון עבור מרכזי נתונים מבוססי ענן, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס רביעי בהיקף של כ 100 מיליון דולר אותו אותו הובילה קרן ההון סיכון  Koch Disruptive Technologies (KDT) ובו השתתפו גם  SK Hynix , State of Mind Ventures Momentum  ליפ-בו טאן, יו”ר Walden וחלק גדול מהמשקיעים הקיימים. הסיבוב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברה למעל 200 מיליון דולר, מאז הקמתה ב-2017.

כספי הגיוס – ישמשו להמשך צמיחתה של החברה, ולניצול ההזדמנות העסקית הגדולה הגלומה במעבד הנתונים החדשני(XDP-Extreme Data Processor)  שפיתחה. כמו כן, החברה תתמקד בהמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה לרמות חדשות של נפחי עבודה, מהירות עבודה וחסכון בעלויות עבור לקוחותיה.

לצד השלמת סבב הגיוס המשמעותי, וכפועל יוצא ממיקוד הפעילות הטכנולוגית והעסקית, החברה נקטה בצעדי התייעלות מינימליים הכוללים רה-ארגון וצמצום מצבת כח האדם של סניף החברה בארה”ב.

פליופס נוסדה ב-2017 על ידי אורי בייטלר, מנכ”ל החברה, משה תואיתו ,CTO ואריה מרגי, יו”ר הדירקטוריון. החברה, שנבחרה לאחת מעשרת הסטארט-אפים החמים ביותר בתחום השבבים ב-2020 ו-2021, פיתחה פתרון טכנולוגי חדשני הנותן מענה לנפחי הנתונים הגדלים במהירות ופותר את בעיית האטת הביצועים החישוביים. מעבד הנתונים של החברה מפשט דרמטית את אופן עיבוד הנתונים וניהול האחסון במרכזי נתונים, ועל ידי זה מאיץ ביצועים ומפחית את עלויות התשתית עבור פתרונות אחסון ומידע.
המעבד שפותח בחברה מאפשר גישה מהירה עד פי 100 יותר לנתונים תוך שימוש בחלק מזערי מהעומס החישובי וצריכת החשמל. כאמור, החברה גייסה עד היום מעל 200 מיליון דולר ממשקיעים מובילים ביניהם: Koch Disruptive Technologies, State of Mind Ventures Momentum, Intel Capital, Viola Ventures, SoftBank, Nvidia, AMD, WD, SK Hynix  ועוד.

הנהלת החברה ומרכז הפיתוח שלה נמצאים ברמת גן ולחברה סניפים נוספים בארה”ב (סן חוזה) ובסין.

“היכולת לגשת ולהשתמש בנתונים שלך ביעילות, הינה קריטית להצלחה עסקית, במיוחד במציאות של גידול אקספוננציאלי בהיקף הנתונים ובדרישות האחסון”, אומר אלי גרונר, העומד בראש המשרד הישראלי של קוך תעשיות. “פליופס מציעה פתרונות חדשים לאתגר העצום הזה בשוק, הנותנים מענה לנקודות תורפה אמיתיות.”

“בעת שאחסון ב NVMe הופך להיות חיוני יותר ויותר עבור יישומים עתירי נתונים ועומסי עבודה במרכז הנתונים, אנו ממשיכים להשקיע בטכנולוגיות חדשניות המתמודדות עם צווארי בקבוק בתשתית המסורתית”, אמר ג’ין לים, מנהל מעבדת הפתרונות (SOLAB) ב- SK hynix. “הטכנולוגייה של פליופס מתאימה היטב לחזון שלנו, ואנו רואים בה כלי חשוב ואבן דרך במסלול אל הדור הבא של מערכות האחסון, הממקסמות את הפוטנציאל של יישומי הנתונים, כולל בינה מלאכותית/ למידת מכונה וניתוח מידע.”

“היכולת לייצר הכנסות ממידע ולקבל תמורה גדולה הרבה יותר בעלות נמוכה משמעותית, נמצאת בראש סדר העדיפויות של כל ארגון, במיוחד בתקופות של תנודתיות בשוק”, ציין אורי בייטלר, מייסד ומנכ”ל Pliops. “הפתרון הייחודי שלנו מציע את היכולת הזו בדיוק, ויהפוך בקרוב את הטכנולוגיה שלנו לאבן הפינה של מרכזי נתונים מודרניים. הודות לאמון שרוחשים לנו הלקוחות והשותפים הקיימים שלנו, ובאמצעות מיקוד פעילויות החברה, סבב הגיוס הזה יאיץ את אימוצה של הטכנולוגיה שלנו בשוק ויקדם אותנו לעמדת הובלה בשוק”.


תמונת המייסדים : מימין לשמאל: משה תואיתו CTO; אורי בייטלר, מנכ”ל ואריה מרגי , יו”ר. קרדיט לצלם: בני גמזו לטובה.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות