ארגוס סייבר סקיוריטי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי במיליוני דולרים עם ספקית מערכות הרכב הקוריאנית HL Mando

ההסכם יאפשר לשמור על בטיחות כלי הרכב מפני התקפות סייבר והשתלטות מרחוק

חברת HL Mando מדרום קוריאה, ספקית של מערכות רכב ליצרניות רכב מהגדולות בעולם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בשווי מיליוני דולרים עם Argus Cyber ​​Security במסגרתו ישולבו פתרונות הסייבר וההגנה של ארגוס במערכות של החברה. ההסכם יאפשר ל-HL Mando לשמור על בטיחות כלי הרכב מפני התקפות סייבר ולעמוד בתקנות אבטחת סייבר הבינלאומיות המחייבות את כל הספקים בתעשייה להציב רף חדש של ביצועים בתחום זה. במסגרת ההסכם ארגוס תספק מוצרי הגנה ממתקפות סייבר לרכב עצמו, למרכזי השליטה והבקרה, ולענן, וכמו כן שירותי ייעוץ והנדסה, לרבות ניתוח איומים והערכת סיכונים ובדיקות אבטחת סייבר החיוניים לעמידה בדרישות הרגולטוריות.

HL Mando, שהוקמה בשנת 1962, היא ספקית עולמית (Tier1) של מערכות קריטיות לבטיחות לרכב כגון מערכות נהיגה אוטונומיות, בלמים, היגוי ומתלים ליותר מ-60 חברות, כולל תשע יצרניות הרכב המובילות בעולם. כחלק מהמעבר לנהיגה אוטונומית וכלי רכב מחוברים לאינטרנט, HL Mando מרחיבה כעת את היכולות הטכנולוגיות שלה במגוון תחומים לרבות הגנות הסייבר.

חברת ארגוס מפתחת מוצרי אבטחת סייבר כדי למנוע התקפות והשתלטויות מרחוק על כל סוגי המכוניות המחוברות, כולל רכבים אוטונומיים וחשמליים. הפתרונות כוללים טכנולוגיות המותקנות בתוך הרכב ומערכות לניטור הרכבים וזיהוי חולשות אבטחה. הרצון של היצרניות לנהל רכבים מחוברים, עתירי תוכנה מגביר את מורכבות ההגנה, שכן הוא יוצר מסלולי התקפה רבים ומורכבים יותר שהחברה נותנת להם מענה. ארגוס הוקמה בשנת 2014 ע”י יוצאי יחידת 8200 ונרכשה לפני כחמש שנים על ידי קונטיננטל הגרמנית, מהספקיות הגדולות בעולם ליצרניות רכב. הטכנולוגיה של ארגוס מבוססת על יותר מ-70 פטנטים והיא היחידה שנותנת מענה מקיף למכלול איומי הסייבר על כלי רכב – ברכב עצמו, במרכזי השליטה והבקרה, ובענן. לחברה יש חוזים עם מעל  20 יצרניות רכב ברחבי העולם בהיקפים של עשרות מיליוני אירו שבמסגרתם תותקן המערכת בכ-65 מיליון רכבים בשנים הקרובות. כבר השנה יסעו בכבישים ברחבי העולם מיליוני רכבים מוגנים על ידי ארגוס. החברה מעסיקה כ-200 עובדים במרכז הפיתוח והמחקר במגדלי אלון בתל אביב ובאתרים נוספים בחיפה, ארה”ב, גרמניה, צרפת, יפן וקוריאה.

רונן שמאלי, מנכ”ל ארגוס: “ארגוס גאה להיבחר על ידי HL Mando כשותפת אבטחת הסייבר שלה. שותפות זו היא חיבור עוצמתי של האיכות הייחודית של מערכות הרכב של HL Mando ופתרונות אבטחת הסייבר המתקדמים שלנו – ותאפשר ליצרניות הרכב לספק לצרכנים כלי רכב מתקדמים, בטוחים ומאובטחים. “

סאונגיון צ’ו, נשיא HL Mando: “שותפות זו היא חלק מהחזון של HL Mando לסייע ולקדם את יכולות האבטחה ברכבים. השילוב של מערכות הבטיחות של HL Mando ופתרונות הסייבר של ארגוס לא רק יאפשרו ליצרניות הרכב לעמוד בתקנות החדשות והמחמירות, אלא חשוב יותר, נוכל לאפשר להן  להיות בטוחים שכלי הרכב שלהם מוגנים”.


קרדיט תמונת כותרת: HL Mando

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות